چهارشنبه 18 مهر 1403

جهش تولید باید به تسهیلگری در خدمات به مردم منجر شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جهش تولید باید به تسهیلگری در خدمات به مردم منجر شود

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: عملکرد ها امسال باید به گونه‌ای باشد که این شعار به تسهیلگری در خدمات و افزایش عملکرد ها منجر شود.

برهان صلواتی روز سه شنبه در دیدار فرماندار ویژه سقز، خواستار سمت و سو دادن برنامه ریزی ها در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سقز برای خدمت رسانی روزافزون به مردم شهرستان شد و افزود: باید هرچه زودتر تعاونی توسعه و عمران و تعاونی فراگیر بانوان تشکیل و خروجی آن برای مردم مشهود شود.

صلواتی افزود: مجموعه ورزشی کارگران سقز نیز باید به صورت اولویت کاری پیگیری شود و تلاش می‌کنیم از محل فروش ساختمان های مازاد تحقق این پروژه فرهنگی ورزشی را تسریع ببخشیم.

فرماندار ویژه سقز هم در این نشست بر تسریع در ساخت مجموعه ورزشی کارگران در این شهرستات تاکید کرد و گفت: روند و فرایند ساخت این مجموعه طولانی شده بنابراین باید در ساخت آن برای بهره مندی مجموعه بزرگ کارگران تسریع شود.

کامیل کریمیان همچنین بر ساماندهی تعاونی های کارگری و مسکن، تکریم کارگران، پیگیری مسایل و مشکلات کارگری تاکید کرد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سقز هم اظهار داشت: تسهیلگری برای راه اندازی طرحهای اشتغال زایی از برنامه های اصلی است.

حمید ساعد پناه اضافه کرد: به محض اینکه زمین برای عملیات ساخت مجموعه کارگری سقز فراهم شود، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان هزینه های ساخت و احداث این مجموعه را انجام می دهد.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*