دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان به خاطر علاقه شدید به یک دختر پسر دیگری را کشت و جسد او را آتش زد.

وب‌گاه گسترش

با تلاش کارآگاهان پلیس عامل اصلی ربودن نوجوان 13 ساله در شهرستان هیرمند دستگیر و فرد ربوده شده به آغوش خانواده خود برگشت.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان با اشاره به گرم شدن هوا و بارندگی اخیر صورت گرفته در ایران و پاکستان افزود: آمار مالاریا در سیستان و بلوچستان امسال به دلیل بارندگی صورت گرفته و تردد‌های غیرقانونی اتباع خارجی و قاچاق سوخت از مرز‌های شرقی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

علائم بیماری مالاریا تب و لرز، عرق، درد ستون فقرات، تهوع و استفراغ، زردی چهره و عطش فراوان است

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان گفت: 133 بیمار مبتلا به مالاریا از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت فعال نظام سلامت در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان گفت: 133 بیمار مبتلا به مالاریا از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت فعال نظام سلامت در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المعلومه، «علی الفتلاوی» یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که اقدامات مشکوک آمریکا در مرز‌های مشترک میان عراق و سوریه همچنان ادامه دارد و این کشور می‌کوشد منطقه مذکور را ناامن کرده و زمینه را برای ورود و خروج عناصر تروریستی داعش مهیا کند. وی افزود: نیرو‌های آمریکا از طریق افزایش اقدامات مرزی خود به‌دنبال تحقق چند هدف از جمله...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: حملات چندجانبه و ترکیبی به رژیم صهیونیستی که در واکنش به هتک حرمت مسجدالاقصی و همچنین چند روز پس از حمله این رژیم به مستشاران ایرانی حاضر در سوریه انجام شد همچنان یکی از مهم‌ترین مسائل مورد توجه رسانه‌های صهیونیستی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه ایران نوشت: شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز چند روز قبل طی گزارشی به کارنامه فرمانده جدید سپاه قدس در سه سال گذشته پرداخت و اعتراف کرد در سه سال اخیر اسماعیل قاآنی موفق شده به آرامی پا جای پای سردار سلیمانی بگذارد و با هماهنگی با جهاد اسلامی و حماس یک جبهه گسترده علیه اسرائیل ایجاد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضا پهلوی با استقبال وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی دقایقی قبل وارد سرزمین‌های اشغالی شد تا برگی دیگر را در کارنامه سیاسی خود در همراهی با دشمنان ایران به نام خود ثبت کند.

وب‌گاه فرارو

سپهرزاد می‌گوید: «مردم برای سوار شدن به این اتوبوس‌ها صف می‌کشیدند، چون معتقد بودند طبقه دوم اتوبوس‌ها لذت سواری را دو برابر می‌کند. آن‌ها به کنایه می‌گفتند طبقه بالا به دلیل زاویه دید مناسبی که دارد مثل لژ سینماست و کسانی را که طبقه دوم اتوبوس می‌نشستند لژنشین می‌نامیدند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گزارش شبکه صهیونیستی «i24» قرار است فردا دوشنبه، رضا پهلوی در سفر به فلسطین اشغالی میهمان «جیلا گمالئیل»، مسئول دستگاه اطلاعات این رژیم باشد و درباره مسائل داخلی ایران با وی گفت‌وگو کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: جمع آوری داروی سقط، یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت در برخورد با سقط عمدی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازگشت شهروندان عربستانی به ایران پس از هفت سال ممنوعیت و بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور، قطعیت پیدا کرده است. رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران نیز از اراده عربستان برای برقراری پرواز مستقیم به ایران و ازسرگیری و تسهیل سفرها به‌زودی خبر داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی گفت: آشفتگی سیاسی در رژیم صهیونیستی و اینکه می‌بینیم هر شب صدها هزارنفر از مردم در این کشور به خیابان‌ها می‌آیند پدیده نادر و جدیدی است که نشان می‌دهد تسلط آنها بر کشور خود از بین رفته است.