دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی گفت: آشفتگی سیاسی در رژیم صهیونیستی و اینکه می‌بینیم هر شب صدها هزارنفر از مردم در این کشور به خیابان‌ها می‌آیند پدیده نادر و جدیدی است که نشان می‌دهد تسلط آنها بر کشور خود از بین رفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی گفت: رژیم صهیونیستی پوسیده شده و در حال زوال و به سقوط نزدیک است.

خبرگزاری تسنیم

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت که فلسطین از مرحله تسلیح کرانه باختری فراتر رفته و آماده گام‌های نهایی برای پایان صهیونیست‌هاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مراسم گسترده راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» در سراسر کشور آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

پرچم آمریکا و اسراییل در جریان برگزاری راهپیمایی قدس سوزانده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی کارشناسان منطقه بر این باورند که فروپاشی سیاسی رژیم صهیونیستی رخ داده و تداوم تظاهرات کنونی نیز نشان‌دهنده آغاز فروپاشی اجتماعی جامعه صهیونیستی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران معتقد است که در موضوع توافق نباید به سمت سازش و مماشات با طرف غربی گام برداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته جروزالم پست، حملات تیراندازی در کرانه باختری در طول سال گذشته افزایش یافته است، که به این معناست که فشار بر گروه‌های فلسطینی آن‌ها را کاملاً تحت سلطه قرار نداده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عربستان سعودی در بیانیه مطبوعاتی مشترک که در پایان سفر وزیر خارجه سوریه به ریاض منتشر شد از آغاز مجدد روابط دیپلماتیک بین دو کشور استقبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط ایالات متحده و عربستان از زمان کلید خوردن آن در پایان جنگ‌جهانی تا به امروز بارها بازتعریف شده است. اخیرا نیز شواهد نشان می‌دهد که روابط ریاض و واشنگتن شاید نیاز به خانه تکانی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

المیادین اعلام کرد که یک هیات ایرانی به منظور انجام مقدمات بازگشایی سفارت و کنسولگری تهران در عربستان وارد این کشور شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگرچه بسیاری تصمیم ریاض مبنی بر کاهش تولید نفت را دهن کجی به واشنگتن قلمداد کردند، مقام های دولتی می گویند که ایالات متحده از این تصمیم آگاه بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب به مدیران صداوسیما تذکر می‌دهند: «اگر شما این برنامه را برای این آوردید که این‌جا خالی است، از شنوندگان عذرخواهی کنید و بگویید: شنوندگان! متأسفانه به قدر این یک ساعت، برنامه‌ی مناسب شما پیدا نکرده‌ایم؛ این یک ساعت تعطیل. این، خیلی بهتر و پُرجاذبه‌تر و منصفانه‌تر است

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر فرزاد جمشیدی را آغازگر اجرای منحصر به فرد برنامه مذهبی در صداوسیما بدانیم، غیبت طولانی او تنها یک خاصیت برای رسانه ملی داشته، کپی‌های ضعیف از برنامه و اجرای سحرگاهی او فرصت جولان روی آنتن را پیدا کردند.