دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یوم‌الله 12 فروردین باید محور توجه ملت ایران و جامعه جهانی قرار گیرد و ارزش‌های نظام اسلامی تبیین شود.

وب‌گاه ورزش سه

نگاه ملتمسانه شهریار مغانلو به دروازه بان تیم ملی کنیا نشان می دهد که مهاجم تیم سپاهان برای زدن اولین گل ملی چشم انتظار بود اما این را باید در بازی های بعدی جستجو کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پاسخ به جریان فکری میرسلیم باید گفت که مردم مقصر نیستند، مقصر شمایید که با وضع تعرفه های سنگین کاری کرده اید که همین خودروهای چینی هم که تنها دریچه ایرانیان به سوی خودروهای خارجی است، با دو الی سه برابر قیمت واقعی به دست مردم بینوای ایران برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمی هم خودتان به همراه همفکران تان و این صنعت خودروسازی که سنگش را به سینه می زنید قناعت کنید. مردم در همه چیز، حتی در خورد و خوراک قناعت هم می کنند و فقط مانده که در هوا قناعت کنند که البته آن را هم خودروهای بی کیفیت شما آلوده اند!

خبرگزاری مهر

سمنان - جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه افزایش امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: با وجود کارآگاهان زبده محیط برای ارازل ناامن می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

در این بیش از نیم قرنی که ما مثلاً خودروساز هستیم، کلی کشور از صفر ساخته شده اند و کلی شرکت در رشته های مختلف از جمله خودروسازی تاسیس شده و جهان را فتح کرده اند، آن وقت میر سلیم هنوز می گوید برویم تحقیق کنیم و مردم هم تا به نتیجه رسیدن تحقیق و توسعه ما، با محصولات بی کیفیت و بعضاً مرگبار ما کنار بیایند و عجالتاً هزینه کنند! واقعاً ایشان و همفکران شان تصور می کنند قرار است 1000 سال عمر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک متخصص عفونی گفت: متاسفانه برخی هنوز فکر می‌کنند چون واکسن زده‌اند دیگر مبتلا نخواهند شد درحالی که واکسن فقط از شدت بیماری و احتمال مرگ و میر جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم،...

وب‌گاه عصر ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری: عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: شرط پیروزی آن است که به‌موازات دستکم نگرفتن دشمن، از توانمندی‌های خود نیز غافل نشویم. دشمن ما باطل است و بر این اساس، محکوم به سرنگونی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور گفت: اجازه جولان و قدرت نمایی به مجرمان و مفسدان اقتصادی را نمی‌دهیم.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: اجازه جولان و قدرت نمایی به مجرمان و مفسدان اقتصادی را نخواهیم داد.