دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه گسترش

اکرم مرجانی - کارشناس صنعت بیمه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک مشاور کسب و کار گفت: رشد روز افزون تعداد سلبریتی‌ها و تبدیل شدن آنان به الگوی نوجوانان باعث شده تا مهارت‌های کارآفرینی به فراموشی سپرده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در راستای انحراف افکار عمومی جهان از اوضاع متشنج فلسطین اشغالی و وضعیت نابسمان کابینه‌اش، بار دیگر به لفاظی علیه ایران پرداخت و این کشور را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رمضان شریف با اشاره به شهادت 2 مستشار نظامی سپاه در سوریه عنوان کرد: انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت. صهیونیست‌ها هم می‌دانند که در چند ساعت گذشته چه اتفاقی برایشان رخ داده و در آینده رخ خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

تمام آنچه که در برنامه فوتبال برتر گذشت چیزی جز بهت و حیرت برای بینندگان تلویزیونی باقی نگذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع سوریه درباره حملات امشب صهیونیست‌ها به دمشق بیانیه داد.

وب‌گاه الف

بررسی‌ها نشان می‌دهد سارقان با شگردهای جدیدی به سوءاستفاده از دستگاه کارت‌خوان (pos) می‌پردازند. در شگرد جدید هیچ نشانه‌ای از وجود اسکنر یا شکستگی و... روی دستگاه کارت‌خوان مشاهده نمی‌شود. از طرفی باید گفت در این روش فرقی ندارد که فرد صاحب کارت خود شخصا کارت را در دستگاه پز بکشد یا این کار را به فروشنده بسپارد، در هر صورت اطلاعات کارت فرد خریدار، تنها با کشیدن کارت، روی دستگاه کپی خواهد...

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های ایتالیایی به پیروزی پرگل میلان مقابل ناپولی واکنش نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به تداوم روند افزایشی کرونا تا پایان فروردین ماه در عین حال بر تزریق نوبت‌های یادآور واکسن کرونا تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در میان خودروهای مونتاژی که مدتی روی خط تولید بود و توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند می‌توان به نیسان پاترول اشاره کرد. این خودرو یک شاسی‌بلند نوستالژیک برای ایرانیان محسوب می‌شود که روی خط تولید پارس‌خودرو قرار داشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از سرنگونی یک فروند پهپاد ناشناس در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که این پهپاد از سمت سوریه وارد اراضی اشغالی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش رژیم ادعا کرد پهپادی که روز یکشنبه از سوریه وارد جولان شده، متعلق به ایران است.

وب‌گاه فرارو

بهترین روش ناکام گذاشتن این کلاهبرداران ایجاد فضایی است که مشتری خودش در امینت خاطر رمز عبور خود را وارد کند. اگر به هر دلیلی نیاز هست دستگاه کارت‌خوان در محدوده فروشنده باشد، بهتر است از یک صفحه کلید جانبی (پین پد) برای وارد کردن رمز عبور مشتری استفاده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالباری عطوان گفت: «اسرائیل» در محاصره موشکی قرار گرفته و گنبدهای آهنین آن شکست خورده است. در واقع، این مرحله سومین ویرانی است و سید حسن نصرالله در آن حق داشت.