دوشنبه 9 مهر 1403

حادثه مرگبار در جاده زنجان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
حادثه مرگبار در جاده زنجان

در پی این حادثه، یک نفر از سرنشینان در دم جان باخته و سه نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

سرهنگ میناخانی جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: روز شنبه 26 شهریورماه یک مورد تصادف در محور زنجان به بیجار به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید از مسیر اصلی خود منحرف شده و با خودروی پژو که در لاین مخالف در حرکت بوده برخورد کرده است.

سرهنگ میناخانی گفت: در پی این حادثه یک نفر از سرنشینان در دم جان باخته و سه نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

باتوجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی تعطیلات تابستان و بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلای معلی شاهد ترافیک نیمه سنگین در کلیه محور‌های مواصلاتی زنجان هستیم.

او در پایان از رانندگان خواست تا همواره و در هر شرایطی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار داده و هنگام خستگی و خواب آلودگی استراحت مقطعی را در برنامه سفر خود لحاظ کنند./ باشگاه خبرنگاران

هم اکنون دیگران می خوانند 28 شهریور 1401 - 10:02

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در جاده زنجان 2