جمعه 10 فروردین 1403

حاشیه دربی 101| مرادمند ورزشگاه را منفجر کرد / بطری بازی ساپینتو با پرسپولیسی‌ها + عکس و فیلم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حاشیه دربی 101| مرادمند ورزشگاه را منفجر کرد / بطری بازی ساپینتو با پرسپولیسی‌ها + عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از موقعیت تک به تکی که علیرضا بیرانوند در دقیقه 50 از قائدی سبب شد گل‌محمدی به شدت دروازه بان تیمش را تشویق کند.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم سعی داشتند پشت نیمکت خود گرم کنند اما قرار گرفتن سکوی قهرمانی مانع این اتفاق شد تا آنها مجبور شوند پشت دروازه بیرانوند بروند.

* برخی خبرنگاران بین 2 نیمه از جایگاه خود خارج شده و برای تنفس به مقابل درب ورودی جایگاه خود رفته بودند اما در بازگشت با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شدند تا حدود 13 دقیقه پشت در معطل بمانند.

* در دقیقه 68 روزبه چشمی روی مهدی ترابی خطا کرد. در ادامه درگیری شدیدی بین این دو بازیکن و سایر نفرات دو تیم به وجود آمد که خورشیدی، داور مسابقه هر دو بازیکن را به همراه علی نعمتی با کارت زرد جریمه کرد.

* در دقیقه 80 اشکان خورشیدی داور مسابقه دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان به کنار زمین آمد تا مداوا شود. با این حال مصدومیت او جدی بود و به همین خاطر زاهدی‌فر داور ذخیره بازی جای او را گرفت. این درحالی است که محمد حسین زاهدی‌فرد، داور چهارم مسابقه بود.

* در دقیقه 82 هواداران استقلال شعار غیرتت را نشان بده، سر دادند. پس از این یک نارنجک از سکوهای آبی به کنار زمین پرتاب شد.

* یک نارنجک از طبقه دوم ضلع جنوبی روی سکوهای طبقه اول استقلالی‌ها پرتاب شد.

* در دقیقه 90 و با وجود اعلام 9 دقیقه وقت تلف شده، هواداران پرسپولیس در ضلع شمالی با روشن کردن منور قرمز به شادی قهرمانی پرداختند.

* در دقیقه 92 زبیر نیک نفس به خاطر اعلام خطا برای پرسپولیس به شدت به داور اعتراض کرد. در این صحنه نیمکت نشینان استقلال به سمت داور رفتند که بیژن طاهری آن‌ها را از زمین بیرون کرد.

* برخورد توپ به تیرک استقلال در دقیقه 95، افسوس شدید نیمکت نشینان پرسپولیس را در پی داشت.

* در دقیقه 95 سرنگونی بازیکن پرسپولیس با اعلام خطا به سود استقلال همراه شد اما افشین پیروانی که معتقد به پنالتی بود، به شدت به کمک داور اعتراض کرد.

* در دقیقه 97 روی مهدی قائدی پنالتی اعلام نشد تا هواداران استقلال به داور اعتراض کنند.

* ساپینتو در لحظات پایانی بازی برای ثانیه‌هایی منطقه فنی را ترک کرده و به درون زمین آمد.

* حجت کریمی، سرپرست استقلال در لحظات پایانی بازی را با استرس خاصی در کنار مهدی تاج تماشا می‌کرد.

* هدایت ممبینی در حاشیه دربی اظهار داشت: دستیاران خارجی سرمربی تیم ملی بعد از مشخص شدن همه موارد اعلام خواهد شد. یک تفاهم نامه ای هم بین فدراسیون فوتبال ایران و عمان هم امضا شده است تفاهمات بین ایران عمان در زمینه های فنی و مدیریتی و آموزشی خواهد بود. باید بخشنامه بیاید تا تصمیم بیگیریم هنوز در جریان این موضوع نیستم.

* در شرایطی که داور مسابقه آماده به صدا در آوردن سوت پایان بازی بود محمدحسین مرادمند موجب شد تا بخش آبی ورزشگاه آزادی منفجر شود.

* پس از گل استقلال، گل محمدی و پیروانی به خاطر اعلام خطا به سود استقلال به شدت به کمک داور اعتراض کردند.

* پس از گل استقلال، داور با کارت قرمز مستقیم ساپینتو را اخراج کرد. در این صحنه نیمکتنشینان استقلال وارد زمین شدند و به شدت اعتراض کردند. سرمربی استقلال که از این تصمیم داور متعجب بود با جنجال زیاد از زمین خارج شد.

* در این لحظه بهزاد غلامپور به سمت افشین پیروانی رفت و معتقد بود فشارهای کنار خط باعث کارت قرمز ساپینتو بوده است. سرمربی استقلال در کنار زمین با تماشاگران پرسپولیس هم درگیری پیدا کرد و طرفین به سمت هم بطری آب پرتاب کردند.

* ساپینتو هنگام خروج از زمین به خاطر پرتاب بطری آب لیز خورد و روی پله‌ها به زمین افتاد.

* یحیی گل‌محمدی پس از پایان اعتراض به داور با اشکان خورشیدی در کنار زمین به خوش و بش پرداخت اما پیروانی همچنان به قضاوت داور معترض بود.

* کوین یامگا در میان هواداران با آرامش خاصی مشغول تماشای بازی بود.

* در نیمه اول وقت های اضافه هواداران استقلال علیه بیرانوند شعار دادند.

* برخی هواداران استقلال که در دقایق پایانی ورزشگاه را ترک کرده بودند، پس از به ثمر رساندن گل مرادمند به ورزشگاه بازگشتند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

باشگاه استقلال

باشگاه پرسپولیس

دربی 101 حاشیه دربی علیرضا بیرانوند مهدی قائدی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
حاشیه دربی 101| مرادمند ورزشگاه را منفجر کرد / بطری بازی ساپینتو با پرسپولیسی‌ها + عکس و فیلم 2
حاشیه دربی 101| مرادمند ورزشگاه را منفجر کرد / بطری بازی ساپینتو با پرسپولیسی‌ها + عکس و فیلم 3
حاشیه دربی 101| مرادمند ورزشگاه را منفجر کرد / بطری بازی ساپینتو با پرسپولیسی‌ها + عکس و فیلم 4
حاشیه دربی 101| مرادمند ورزشگاه را منفجر کرد / بطری بازی ساپینتو با پرسپولیسی‌ها + عکس و فیلم 5