سه‌شنبه 29 خرداد 1403

حال و هوای متفاوت ستاد انتخاباتی پزشکیان / غلغله ای برپاست، زن و مرد و پیر و جوان همه هستند / می خواهم 9 تیر شرمنده نباشم

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
حال و هوای متفاوت ستاد انتخاباتی پزشکیان / غلغله ای برپاست، زن و مرد و پیر و جوان همه هستند / می خواهم 9 تیر شرمنده نباشم

وارد ستاد که می شوم، غلغله ای برپاست، زن و مرد و پیر جوان هر کسی به سهم و ظن خود یک گوشه کار را گرفته و در رفت و آمد، وسط ازدحام با شجاع پوریان نماینده سابق شورای شهر و علی شکوری راد نماینده سابق مجلس و از معاونان ستاد، در بالابر چند لحظه ای همراه می شوم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانال تلگرامی ستاد رسمی مسعود پزشکیان، گزارشی از ستاد وی را منتشر کرده که در آن نوشته است:

اینجا برای ایران یک هشتگ نیست یک کلمه تبلیغاتی هم نیست، اینجا مردمانی از اقصی نقاط ایران بی سر و صدا بی هیچ ادعا، خودشان را پرسان، پرسان به ستاد پزشکیان رسانده اند تا کاری کنند تا باری از دوش بردارند، فقط و فقط برای ایران و ما اینجا روایتگر این حضور هستیم، از مردمان عادی تا رجل سیاسی.

پزشکیان خودش باشد

وارد ستاد که می شوم، غلغله ای برپاست، زن و مرد و پیر جوان هر کسی به سهم و ظن خود یک گوشه کار را گرفته و در رفت و آمد، وسط ازدحام با شجاع پوریان نماینده سابق شورای شهر و علی شکوری راد نماینده سابق مجلس و از معاونان ستاد، در بالابر چند لحظه ای همراه می شوم. شجاع پوریان با همان شور و حرارت همیشگی رو به شکوری راد می کند و می گوید: آقا من در 3 انتخابات اخیر وارد کارزار انتخابات نشدم چون نه حسی بود و نه رقابتی اما حالا که همه را پای کار می بینم خودم هم آستین را بالا زده ام، خودم را معرفی می کنم و می گویم: همه پای کار هستند اما همه ما در ستادهای کل کشور، اگر دست به دست هم دهیم تنها بخش کوچکی از کار را می گیریم و بار اصلی روی دوش خود پزشکیان و درخشش او در مناظرات است، شکوری راد که تا حالا سکوت کرده، می گوید این حرف درستی است، پزشکیان خودش باشد کار را در می آورد.

می‌خواهم 9 تیر شرمنده نباشم

ستاد جوانان معمولا شلوغ ترین و پر تحرک ترین بخش ستادهای انتخاباتی است و بیشترین مراجعه کننده را دارد. دو جوان سرگشته و حیران به دنبال محلی هستند که خود را معرفی و گوشه ای از کار را بگیرند. فرصت را مغتنم می شمارم و همصحبت شان می شوم. جوان پرشور آذری می گوید من از بچه های سازمان برنامه و بودجه هستم و آماده ام هر کاری از دستم بر بیاد انجام دهم، میگویم انگیزه ات چی هست؟ پاسخ می دهد: آقا نمی خواهم روز 9 تیر شرمنده خودم و وجدانم باشم که کم کاری کرده ام. رو به دوستش می کند و می گوید: همین آقا مهدی شاهد است من چند سال و چند دوره است که تاکید دارم گره‌حل مشکلات پزشکیان است، این آدم درستی است، من می ترسم در فردای انتخابات کسانی سر کار بیایند که با افراطی گری و سیاست های حساب نشده آنهم با احتمال سر کار آمدن ترامپ و دست راستی ها در اروپا کشور را وارد چالش های بنیان افکن کنند.

ناامیدی را کنار گذاشتم

3 جوان خوش پوش را دوستم معرفی می کند که از کرمانشاه آمده اند برای کار در ستاد، جوان اولی که خوش سر و زبان تر است، می گوید ما از کرمانشاه آمده ایم تا هر کاری از دستمان بر بیاید انجام دهیم، میپرسم چرا پزشکیان؟ می گوید من 14 سال است که حق رای دارم اما یکبار در سال 96 به آقای روحانی رای دادم اما از رای خودم ناامید شدم اما این بار با آمدن آقای پزشکیان و دیدن مواضع و گفتارهای صادقانه او دلم روشن است که این بار فرق می کند، تصمیم گرفتم ناامیدی را کنار بگذارم و در این شرایط حساس کشور هر کاری از دستم بر می آید خودم و دوستانم انجام دهیم

مردی این بار نه از کویر ایران

سن و سالی از او گذشته بود، آخر شب که همه رفته بودند، جلوی ستاد با آن خونگرمی همیشگی خوزستانی ها، آمد کنارم نشست و گفت: من اهل خوزستان هستم و اکنون ساکن طالقان. رفته بودم ستاد موقت پزشکیان که آدرس اینجا را به من دادند. سر درد دلش باز شده و می گوید ما با خوزستان و منابع آن خرج 100 کشور را می توانیم بدهیم با هرمزگان و بوشهر 50 کشور را می توان تامین کرد، پول و منابع هست اما مصرف درست نداریم، کارآمدی حلقه گمشده نظام اداری ماست. از بازنشستگان سیستم اداری است که اکنون در کسب و کار خصوصی مشغول است و دغدغه مند ایران.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1919610