دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حجامت و کشف حجاب باطن خواص خاصیت فتنه اخیر بود / متاسفانه دروغ گفتن در جمهوری اسلامی هزینه ای ندارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حجامت و کشف حجاب باطن خواص خاصیت فتنه اخیر بود / متاسفانه دروغ گفتن در جمهوری اسلامی هزینه ای ندارد

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: متاسفانه در تمام دنیا به جز جمهوری اسلامی دروغ گفتن هزینه دارد، سلبریتی ها و چهره ها به راحتی دروغ می گویند بدون آنکه هزینه ای بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: انقلاب اسلامی هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کند.

حجت الاسلام تویسرکانی افزود: با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و مدیریت بر فضای مجازی، مانع بزرگ پیشرفت انقلاب برداشته می شود. وی اظهار داشت: متاسفانه در تمام دنیا به جز جمهوری اسلامی دروغ گفتن هزینه دارد، سلبریتی ها و چهره ها به راحتی دروغ می گویند بدون آنکه هزینه ای بپردازند. حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب از ناآرامی های اخیر عبور می کند. وی با اشاره به اینکه باید به اعتراضات باید پاسخ داده و اشتباهات اصلاح شود، گفت: آن چیزی که مسلم است نباید به خطوط قرمز انقلاب اسلامی تعرض شود. حجت الاسلام توسرکانی به سلطه ناپذیری جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ما اهل سازش و مذاکره ذلت بار با آمریکا نخواهیم بود و برای پیشرفت مسیر استقامت را در پیش می گیریم. وی اظهار داشت: در فتنه های 88، 96، 98، 77، دهه 60 و ابتدای انقلاب همواره یک کشف حجاب صورت گرفت و باطن ها رو شده است. حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: خاصیت فتنه 2 چیز است که یک مورد آن بصیرت افزایی خوبان و دیگری کشف باطن بدها خواهد بود. وی گفت: باید حجامت صورت بگیرد و باطن ها برملا شود، باید طیب از خبیث مشخص شود، باطن جمهوری اسلامی پاکان را در یک خیمه قرار می دهد. انتهای پیام /