پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در بخش پایانی جلسه درس خارج فقه خود که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به وقایع اخیر منطقه، اظهارداشت: با توجه به شرایط منطقه و انتخابات پیش رو، دشمن هر روز با نقشه و توطئهای تلاش میکند تا مردم را از حضور در انتخابات دل‌سرد کند. وی اضافه کرد: در قضیه جنگ غزه تحلیل مشترک تمام تحلیلگران داخلی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با حضور در منزل آقای هاشمی، خانواده نابینای نخبه قرآنی مشهد، در جریان احوالات، مسائل و مشکلات سه روشندل حافظ قرآن قرار گرفت. تولیت آستان قدس رضوی پس از تبریک به این روشندلان و تجلیل از تلاش‌ها و صبر در برابر مشکلات آنها، اظهار کرد: همت بلند شما عزیزان جای تشکر و الگوگیری دارد. وی افزود: این قدم‌ها، تحمل سختی‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی گفت: زیارت با معرفت می‌تواند انسان را از جهنم مادیات نجات و به سوی رضوان الهی رهنمود سازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در مجمع مشورتی دهه کرامت که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران ارشد استانی و شهری در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، از تدابیر اندیشیده شده توسط دستگاه‌های مختلف استان در میزبانی از زائران نوروزی تقدیر و اظهارداشت: در ایام نوروز با تلاش مسئولان استانی و شهری میزبانی خوب، کریمانه...

وب‌گاه عصر ایران

نه تنها آستان قدس رضوی بلکه بر اساس قانون تمامی آستان‌های مقدس، بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها از پرداخت مالیات مرتبط با موقوفات و نذورات معاف هستند؛ همچنین در بسیاری از کشور‌های جهان نیز مؤسسات و نهاد‌های عام‌المنفعه و خیریه از معافیت مالیاتی برخوردارند.

خبرگزاری مهر

مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید با ادبیات فاخر و سخن شایسته جامعه را به حجاب دعوت کرد؛ هنرمندان، ادیبان و اصحاب رسانه باید در این حوزه با ادبیات قوی و آثار هنری فاخر پای کار بیایند.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: نقش کلیدی و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب به عنوان مهم‌ترین رکن در حفظ انسجام ملی، تداوم امنیت موجب هجمه جبهه معارض و استکبار به معظم له شده است.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی تربیت نخبگان علمی با ایمان و تأثیرگذار بر اساس معارف اسلام و تعالیم اهل بیت (ع) را مهمترین رسالت مراکز علمی و آموزشی آستان قدس رضوی دانست.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب ملت ایران جنبشی اسلامی و ایمانی بوده که امید و اعتمادبه‌نفس را در جهان اسلام ارتقا داده است.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند که به گردن ملت ایران حق دارند.

خبرگزاری مهر

مشهد _ تولیت آستان قدس رضوی گفت: زوجینی که فرزندخواندگی کودکان بی‌سرپرست را می‌پذیرند، خدمتی تأثیرگذار به فردای کشور در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ساخت جامعه‌ای سالم دارند.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی استقلال و رهایی از وابستگی را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی کارآمدی پلیس را موجب ارتقا اعتماد عمومی و قضاوت اجتماعی نسبت به نظام مقدس اسلامی دانست.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط مؤثر میان روحانیون و جوانان تأکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کنند.