شنبه 7 مهر 1403

حذف ارز 4200 تومانی بدون کار کارشناسی به ضرر مردم است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حذف ارز 4200 تومانی بدون کار کارشناسی به ضرر مردم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به زمزمه‌های مطرح شده در خصوص حذف ارز 4200 تومانی گفت: ما نیز معتقدیم با توجه به تلاطم قیمت‌ها در دو سال اخیر و اینکه نهاده‌ها به دست تولیدکننده‌ها نرسید و در دست دلالان قرار گرفت و دارو نیز با افزایش قیمت مواجه شد، اقدام اساسی لازم است.

وی در عین حال تأکید کرد: اما حذف ارز 4200 تومانی هم باعث افزایش قیمت‌ها و فشار بر اقشار ضعیف می‌شود، آن هم در حالی که تاکید حضرت آقا در همه دولت‌ها بر حمایت از اقشار ضعیف بوده و دغدغه امروز ایشان هم معیشت مردم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اگر زیربناهای این کار فراهم نشود قیمت کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ و لبنیات به شدت بالا خواهد رفت، لذا تقاضا داریم در این رابطه نظر متخصصین و نیز نظر کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی و نخبگان اقتصادی را بگیرند و کار کارشناسی دقیق و درستی انجام شود.

نورزی خاطرنشان کرد: آنهایی که ارز 4200 تومانی را گرفتند امروز جوابگو نیستند؛ امروز وزرا باید پاسخگو باشند و سازوکاری باید فراهم شود که مسائل مردم بهتر از طریق نمایندگان به وزرا منتقل شود.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی استان گلستان افزایش قیمت ارز این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است