سه‌شنبه 1 خرداد 1403

حرف‌های جالب خسروی درمورد فدراسیون ورزش روستایی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حرف‌های جالب خسروی درمورد فدراسیون ورزش روستایی

علی خسروی می‌گوید با فراهم کردن امکانات می‌توان سبب بازگشت مردم به روستاها و رونق گرفتن ورزش شد.

به گزارش "ورزش سه"، علی خسروی، عضو کمیته داوران و به عنوان یکی از اعضای مجمع، امروز در انتخابات فدراسیون بازی‌های روستایی شرکت کرد و در این خصوص صحبت‌های جالبی مطرح کرد. خسروی در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون بازی‌های روستایی و عشایری گفت: من حدود 170 تا مجمع شرکت کرده‌ام و این یکی از بهترین انتخاباتی بود که در دو سالی که به مجمع می‌آیم داشتم. چهار کاندیدا با رزومه‌های خوب داشتیم. اوج کار آقای پسندیده رزومه و کلیپ بی‌نظیرشان بود. انگار که مشاور رسانه‌ای خوبی در کنارش بود و کلیپ احساسی ساخت. ما با ورزش می‌توانیم کاری کنیم مردم به روستا برگردند. می‌توانیم ورزش را درآمدزا کنیم اگر در روستای پدری من در اطراف همدان، زمین چمن، سالن و استخر داشته باشیم بچه روستایی به تیم‌های شهرداری همدان و پاس همدان نمی‌رود. این خودش تولید ثروت می‌کند و چرخ صنعتی را راه می‌اندازد. من شاید سوادش را نداشته باشم درمورد خشکی زمین‌ها و بولد شدن شهرها. یادتان باشد زمانی ایرانی غم‌انگیز و افسرده شد که ما از روستاها به شهرها آمدیم، چرا؟ ما از شهرها که به روستا می‌رویم حالمان عوض می‌شود پس ما در روستاها بد عمل کرده‌ایم.

او در این خصوص ادامه داد: این می‌تواند کمک کند که جوان روستایی بگوید من بخاطر فوتبال، والیبال، بسکتبال یا شنا می‌خواهم در روستایم بمانم و در شهر دیده نمی‌شوم.

خسروی در خصوص پیشنهادش برای این فدراسیون گفت: من پیشنهاد بسیار خوبی برای فدراسیون ورزش روستایی عشایری دارم و امیدوارم که این صحبت‌ها انجام شود و با ورزش بتوانیم خیلی از روستاییان عزیز را که به شهر آمده‌اند و حتی جایی برای خواب در شهر نداشتند و شب‌ها در موتورخانه و کارخانه خوابیده‌اند به ورزش برگردانیم و چرخ‌های صنعتی و کشاورزی هم به راه بیفتند.