یک‌شنبه 8 مهر 1403

حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی

تیم فوتبال پاختاکور که حریف تیم پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا است قصد دارد سرمربی خود را تغییر دهد.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در هفته دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا روز دوشنبه 9 مهر در ورزشگاه شهدای شهر قدس و از ساعت 19:30 رو در روی هم قرار می گیرند. هر دو تیم دیدار های نخست خود در آسیا را با شکست پشت سر گذاشتند، پاختاکور در خانه با یک گل از الوصل شکست خود و پرسپولیس هم در جده عربستان با یک گل مغلوب تیم الاهلی شد.

در همین رابطه سایت «stadion» ازبکستان خبر از تغییر احتمالی در کادرفنی تیم پاختاکور داد. در مطلب این سایت آمده است: در شبکه‌های اجتماعی گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه «تیمور کاپادزه» ممکن است به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پاختاکور منصوب شود. خود این مربی نیز به این شایعات واکنش نشان داده است.

تیمور کاپادزه در این خصوص اظهار داشت: باشگاه پاختاکور با من تماس گرفت و از برنامه‌ها و اهدافم سؤال کرد. قرار است در ماه اکتبر برای گذراندن یک دوره عملیاتی به باشگاه بروم؛ در این مورد توافق کرده‌ایم. اما در حال حاضر، «ماکسیم شاتسکیخ» همچنان به عنوان سرمربی تیم فعالیت می‌کند و هنوز استعفا نداده است. خواهیم دید چه می‌شود. تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه دریافت نکرده‌ام؛ فقط از من در مورد برنامه‌های آینده‌ام پرسیدند و زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

علاوه بر این، از کاپادزه پرسیده شد که اگر چنین پیشنهادی به او ارائه شود، چه پاسخی خواهد داد. او در پاسخ گفت: بخش زیادی از دوران فوتبالم را در پاختاکور سپری کرده‌ام. این باشگاه پرافتخارترین تیم در ازبکستان است و من به آن علاقه خاصی دارم. البته همه تیم‌هایی که در آن‌ها بازی کرده‌ام برایم ارزشمند هستند، اما هدایت پاختاکور برایم یک چالش خوب خواهد بود. اگر برنامه‌ها و اهداف باشگاه روشن و مثبت باشد، دلیلی برای رد این پیشنهاد نمی‌بینم. در حال حاضر از چند باشگاه دیگر هم پیشنهاداتی دارم، اما به دلیل برنامه‌های شخصی، آن‌ها را به تعویق انداخته‌ام.

لازم به ذکر است که تیمور کاپادزه به عنوان سرمربی تیم فوتبال المپیک و تیم ملی المپیک ازبکستان فعالیت کرده است. تیم ملی المپیک ازبکستان، تحت هدایت او برای نخستین بار در تاریخ موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌ها شد، اما در مرحله گروهی تنها یک امتیاز کسب کرد و در رده آخر قرار گرفت.

روزنامه‌های ورزشی روزنامه‌های ورزشی روزنامه‌های ورزشی روزنامه‌های ورزشی روزنامه‌های ورزشی روزنامه‌های ورزشی روزنامه‌های ورزشی روزنامه‌های ورزشی روزنامه‌های ورزشی منبع: مهر
حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی 2
حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی 3
حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی 4
حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی 5
حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی 6
حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی 7
حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی 8
حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی 9
حریف پرسپولیس به دنبال تغییر سرمربی 10