شنبه 8 اردیبهشت 1403

حزب الله

حزب الله

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی از حمله موشکی به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم از سمت جنول لبنان خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سه موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام، مرکز تازه تاسیس جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در مرکز نوار غزه و مقر فرماندهی لشکر غزه را در شهرک «رعیم» و همچنین توپخانه «عین مارگالیوت» را هدف حمله موشکی، راکتی و پهپادی قرار داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز (پنجشنبه، 6 اردیبهشت‌ماه) در سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی که در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از ما از نظر سنی نسبت به شناخت شهید حجازی اطلاعات کافی نداریم، چون شهید حجازی چند سال از ما بزرگ‌تر بود و او پاسداری از انقلاب اسلامی را از زمان مبارزه با طاغوت...

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش شهید حجازی در محور مقاومت اظهار کرد: او یکی از عزیزانی است که تاثیرگذاری‌اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می‌کردند‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که رژیم صهیونیستی نیمی از سران حزب‌الله را در جنوب لبنان به شهادت رسانده و نیم دیگرشان در مقابل نیروهای ارتش این رژیم پنهان شده و میدان جنگ را ترک کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان ضمن رد ادعای وزیر جنگ اسرائیل درباره میزان تلفات این جنبش، هدف از این اظهارات را بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده این رژیم دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز روابط دوجانبه ایالات متحده و عربستان بعد از هفت سال عدم اطمینان می تواند ثباتی نسبی را تجربه کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌علیرضا عسگری که درسوابق خود فعالیت به عنوان معاون وزیر دفاع را نیز دارد از جمله چهره‌هایی است که با وجود گذشت سال‌ها از ناپدید شدنش خبر مشخصی از او نیست. برخی مدعی همکاری او با سرویس‌های جاسوسی خارجی هستند و بعضی نیز ادعای ربوده شدن او از سوی آمریکا و اسرائیل را مطرح می‌کنند. سایت انصاف نیوز نوشت: ساعاتی قبل یک رسانه‌ی فارسی زبان خارج کشور با انتشار گزارشی مدعی شد علیرضا عسگری با هویتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط کنونی عربستان تلاش دارد تا در میانه پیچیده ترین تنش های خاورمیانه، ثبات خود را حفظ کرده و رشد اقتصادی اش را برجسته تر کند، این در حالی است که آمریکا برخلاف گذشته در صدد برامده تا روابط خود را با متحد پیشین باتعریف نماید؛ گزاره ای که برای پادشاهی فرصت ساز خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ادامه اقدامات وحشیانه نظامیان اشغالگر صهیونیست در کرانه باختری، یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مناطق اطراف شهرک‌های «مارون الراس»، «حولا» و «یارون» چندین مرتبه هدف حملات اشغالگران قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی افزایش دامنه حملات حزب الله به شمال اراضی اشغالی، محافل صهیونیستی از سردرگمی و استیصال فرماندهان در کیفیت مواجهه با رزمندگان حزب الله و دورنمای مبهم اوضاع در شمال فلسطین اشغالی خبردادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با افزایش دامنه حملات حزب الله به شمال اراضی اشغالی، محافل صهیونیستی از سردرگمی و استیصال فرماندهان در کیفیت مواجهه با رزمندگان حزب الله و دورنمای مبهم اوضاع در شمال فلسطین اشغالی خبردادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.