جمعه 7 اردیبهشت 1403

حزب الله

حزب الله

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهایی که تنها کمتر از هشت سال از انقلاب بهمن 57 می‌گذشت. انقلابی که پَر شعله‌اش اول از همه سفارت رژیم صهیونیستی را در مرکز تهران گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس جنبش حماس در غزه درخصوص مذاکرات آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل اظهارنظر کرد.

وب‌گاه گسترش

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران تاکید کردند: (خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور)

وب‌گاه گسترش

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران تاکید کردند که برخی - ان‌شاءالله خیرخواهانه - دائم توصیه می‌کنند که یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود؛ در حالی که توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» با اشاره به حملات حزب الله لبنان به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نوار مرزی شمال فلسطین اشغالی نوشت: شهر «کریات شمونه» به شهر ارواح تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب با اشاره به تعطیلی واحدهای تولید و حتی کارخانجات بزرگ در مقاطعی، گفتند: در یکی دو سال اخیر به همت مسئولان، هزاران کارگاهِ تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل، احیا شده که این کار مهم باید ادامه یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب با اشاره به تعطیلی واحدهای تولید و حتی کارخانجات بزرگ در مقاطعی، گفتند: در یکی دو سال اخیر به همت مسئولان، هزاران کارگاهِ تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل، احیا شده که این کار مهم باید ادامه یابد.

وب‌گاه عصر ایران

حمله حزب الله به پایگاهی نظامی در شهر عکا و در عمق 20 کیلومتری از مرز لبنان، اقدامی بی سابقه در درگیری های نظامی 7 ماه گذشته بین ارتش اسرائیل و حزب الله لبنان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری براین باورند که شبح جنگ بر خاورمیانه کم رنگ شده، اما گروهی دیگر با اشاره به انگیزه های نتانیاهو براین باورند که «بی بی» و کابینه افراطی تحت رهبری اش به واسطه دلایل مختلف گزینه نظامی را کاملا کنار نگذاشته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنتاگون دز عراق درخواست کرد که اقدامات لازم را برای تضمین امنیت نیروهای آمریکایی در برابر حملات گروه‌های مسلح انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع آمریکا از دولت عراق درخواست کرد که تمام اقدامات را برای تضمین امنیت نیروهای آمریکایی در برابر حملات گروه‌های مسلح انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل اعتراف کرد که افسر با درجه «سرگرد ذخیره» در جریان درگیری‌ها در شمال نوار غزه کشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حزب الله لبنان با حمله موشکی سنگین، شهرک مرگلیوت را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان با حمله موشکی سنگین، شهرک مرگلیوت را هدف قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی‌سازی روابط محقق می‌شد. وی با اشاره به درگیری‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «یسرائیل هیوم» امروز سه شنبه نوشت ارتش رژیم صهیونیستی برای شروع عملیات نظامی در شهر رفح در «آینده بسیار نزدیک» آماده می‌شود.