جمعه 14 اردیبهشت 1403

حزب جمهوری خواه

حزب جمهوری خواه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهی از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا طرح برکناری رییس این مجلس را امضا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمپین دونالد ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان تلاش خود برای مبارزه با تقلب در بین شرکت کنندگان در انتخابات را آغاز کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر اوکراین از کنگره آمریکا خواست تا لایحه کمک‌های خارجی را که مدت‌هاست مسکوت مانده است، تصویب کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اوکراین گفت که اگر این کشور در جنگ با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج انتخابات شهرداری های ترکیه برای گروهی از ناظران حامل پیامی روشن بود، انگاری پایان عصر یکه تازی اردوغان فرا رسیده و رئیس جمهوری ترکیه باید مقدمات خروجش از میدان سیاست را فراهم کند، مقوله ای که فعلا یک فرضیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهروندان آمریکایی می‌گویند بایدن بر خلاف قول خود فقر را از بین نبرده و فقرا برای مراقبت از فرزندان خود در رنج هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آغاز حمله اسرائیل به غزه، انتقادهای ترکیه از اسرائیل اوج گرفت، اما در عمل دو بازیگر کماکان به تعاملات تجاری می پردازند؛ گزاره ای که برای بسیاری از ناظران به سوالی جدی تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگو با روزنامه بیلد آلمان از دونالد ترامپ خواست تا خود شخصا به اوکراین رفته و اوضاع را از نزدیک بررسی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگو با روزنامه بیلد آلمان از دونالد ترامپ خواست تا خود شخصا به اوکراین رفته و اوضاع را از نزدیک بررسی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آکسیوس به نقل از منابع نزدیک به ترامپ از پیگرد قانونی بایدن در صورت عدم پیروزی در انتخابات خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با شکست حزب عدالت و توسعه در انتخابات شهرداری های ترکیه بسیاری از پایان عصر طلایی اردوغان گفتند و به چرایی اش پرداختند. تحلیلگران بر این باورند که رکود اقتصادی و افزایش تورم موجب شده تا ترک ها از سلطان روی گردانده و به دنبال گزینه های جایگزین باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی بر این باورند که شکست بی سابقه حزب عدالت و توسعه در انتخابات شهرداری ها می تواند پایان ریاست اردوغان را رقم بزند، اما گروهی دیگر هراس دارند که سلطان از این شکست به نفع خود فرصت سازی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترک‌ها روز یکشنبه در انتخابات محلی سراسری، رجب طیب اردوغان و حزبش را تنبیه و اپوزیسیون را دوباره به عنوان یک نیروی سیاسی قدرتمند معرفی کردند. به گزارش رویترز، با آرای به دست آمده، اینک اکرم امام اوغلو شهردار استانبول به عنوان رقیب اصلی رئیس‌جمهور فعلی ترکیه معرفی می شود. ترک‌ها روز یکشنبه در انتخابات محلی سراسری، رجب طیب اردوغان و حزبش را تنبیه و اپوزیسیون را دوباره به عنوان یک نیروی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری‌خواهان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را تهدید کرده اند که در صورت ارائه کمک به اوکراین, او را از قدرت برکنار خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا «متعهد» به ارائه کمک‌های اوکراین در صحن مجلس است اما جمهوری‌خواهان او را تهدید کردند.