شنبه 29 اردیبهشت 1403

حزب جمهوری خواه

حزب جمهوری خواه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر گزارش‌های رسانه‌ها را باور کنیم، میشل اوباما، بانوی اول سابق کاخ سفید، به احتمال زیاد به انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 می‌پیوندد و با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا وارد مبارزه انتخاباتی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکایی ها تحت تاثیر رویکرد اقتصادی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار نگرفته اند. در واقع، طبق میانگین نظرسنجی ها، نزدیک به 60 درصد دستاوردهای اقتصادی رئیس جمهوری آمریکا را تایید نمی کنند. در همین حال، وضعیت دونالد ترامپ در مسائل اقتصادی به طور قابل توجهی بهتر است. شکاف در برداشت‌ها، شانس بایدن برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر را بد نشان می‌دهد، به‌ویژه آن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظرسنجی ها پیش از برگزاری کارزار رقابت های مقدماتی در آیووا نشان داد که سیاست خارجی برای آمریکایی ها در اولویت قرار دارد؛ بالاخص در شرایطی که جنگ روسیه و اوکراین و اسرائیل علیه غزه جریان دارد. در چنین شرایطی مواضع نامزدهای جمهوری خواه زمینه ساز شکاف در صفوف آنها شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده حاضر نشد در مناظر‌ه‌های انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه حضور پیدا کند، رقبای او نتوانستند از این فرصت برای افزایش شانس پیروزی در این رقابت‌های درون حزبی بهره‌گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور ترکیه در پی کشته شدن 6 نظامی کشورش در شمال عراق دستور برگزاری نشستی اضطراری و امنیتی را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: پالتیکو در تحلیلی راجع به چالش‌های سیاست خارجی بالقوه پیش روی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سال 2024 نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه اینترنتی پالتیکو در تحلیلی راجع به چالش‌های سیاست خارجی بالقوه پیش روی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سال 2024 نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی رد صلاحیت دونالد ترامپ در دادگاه عالی کلرادو، حزب جمهوری‌خواه آمریکا در این ایالت از دیوان عالی کشور خواست در مورد ردصلاحیت رئیس‌جمهور سابق آمریکا مداخله کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله اسرائیل به نوار غزه برای بایدن؛ رئیس جمهوری که بعد از حمله 7 اکتبر با به آغوش کشیدن نتانیاهو، به آغاز چنین جنگی چراغ سبز نشان داد، بسیار پر هزینه شده و می تواند به معنای پایان حیات سیاسی بایدن باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه معتقد است که در ایالات متحده و برخی کشورهای اروپایی در مورد سرنوشت آینده اوکراین تردیدهایی وجود دارد. ماکرون در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: ما احساس می‌کنیم که تعدادی از برخی کشورهای اروپایی مانند آمریکایی‌ها در خصوص لزوم ادامه تخصیص منابع مالی و به طور کلی در مورد آینده اوکراین شروع به تردید کرده‌اند. در این راستا،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تارنمای پولیتیکو نوشت: سه تن از سناتورهای دموکرات در ایالت‌های تاثیرگذار انتخابات آمریکا به تازگی با امضای 2 طرح جدید با سیاست جو بایدن رئیس جمهوری این کشور در مسائل امنیت مرزی و ایران مخالفت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قانون گذاران جمهوری خواه روز پنج‌شنبه را به مبارزه رقابت درون‌گروهی اختصاص دادند، زیرا یک جناح از این حزب از جیم جردن، نماینده مجلس برای نامزدی ریاست مجلس نمایندگان خودداری کرد و گروه دیگر هم با راه حل موقت برای ادامه فعالیت مجلس مخالفت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وبگاه آمریکایی آکسیوس گزارش داده است که قانونگذاران این کشور در حال برنامه ریزی برای ترغیب مصر به تلاش بیشتر برای ایجاد مناطق امن در جنوب غزه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ بار دیگر در جریان یک سخنرانی انتخاباتی وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مهاجران به خصوص مسلمانان را سرکوب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد