شنبه 29 اردیبهشت 1403

حزب عدالت و توسعه

حزب عدالت و توسعه

وب‌گاه مشرق نیوز

اردوغان با انتصاب «هاکان فیدان» رئیس دستگاه اطلاعاتی ترکیه به سمت وزیر خارجه این کشور نشان داد که در ارتباط با مسائل منطقه‌ای به خصوص مسئله سوریه و قفقازجنوبی رویکردی تهاجمی‌تر اتخاذ کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

درباره کلان شهر استانبول نیز زمانی که اکرم امام اوغلو از حزب جمهوریت خلق شهردار استانبول شد، این شهرداری 28 میلیارد لیر بدهی داشت اما اکنون این بدهی به رقم 82 میلیارد و 75 میلیون لیر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: مشاور مقام معظم رهبری نوشت: نکته مهم و تاسف بار که در روزهای اخیر اتفاق افتاده، صدور بیانیه مشترک بین روسیه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است که در این باره به دوستان روس خود می‌گوییم که سادگی نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رهبر معظم انقلاب نوشت: نکته مهم و تاسف بار که در روزهای اخیر اتفاق افتاده، صدور بیانیه مشترک بین روسیه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است که در این باره به دوستان روس خود می‌گوییم که سادگی نکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: علی اکبر ولایتی، در مقاله‌ی مهمی بر ضرورت هوشیاری همه‌ی طرف‌ها در منطقه راجع به آینده قفقاز و توطئه ناتو تاکید کرد. او همچنین به بیانیه مشترک اخیر شورای همکاری خلیج فارس و روسیه واکنش نشان داده است.

خبرگزاری تسنیم

علی اکبر ولایتی، در مقاله‌ی مهمی بر ضرورت هوشیاری همه‌ی طرف‌ها در منطقه راجع به آینده قفقاز و توطئه ناتو تاکید کرد. او همچنین به بیانیه مشترک اخیر شورای همکاری خلیج فارس و روسیه واکنش نشان داده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در آستانه برگزاری انتخابات 2023 ترکیه، دولت اردوغان برای رهایی از انتقادات داخلی در خصوص بحران پناهندگان و رفع تنش با همسایه جنوبی به مسکو پیشنهاد داد تا با ایجاد مکانیزم سه‌جانبه به تسریع در روند عادی‌سازی روابط آنکارا - دمشق کمک کند. دور نخست این گفتگو‌ها در دسامبر 2022 با حضور وزرای دفاع و اطلاعات روسیه، ترکیه و سوریه در مسکو برگزار شد. پس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهور ترکیه با محکوم کردن توهین به مقدسات مسلمانان و آتش زدن قرآن در سوئد، تاکید کرد: آنکارا به این اقدام موهن به شدیدترین شکل واکنش نشان خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی توهین به مقدسات مسلمانان و آتش زدن قرآن در سوئد را اقدامی زشت و تحریک آمیز خواند و تاکید کرد: آنکارا به این اقدام موهن به شدیدترین شکل واکنش نشان خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران معتقد است که مشکل اصلی کشور مشکلات سیاسی و اجتماعی است. بخش های بزرگی از جوانان نسل دهه 70 و دهه 80 از گذشته و اصلاحات سرخورده هستند. مشکل اساسی این است که فکر می‌کنند که اگر تورم کمتر شود و قیمت مرغ چند هزار تومان پایین بیاید، مردم راضی می‌شوند. ای کاش اینجور بود! مشکل این است که با نسلی طرف هستیم که کمتر امیدی به آینده دارد. این نسل هیچ نوری در انتهای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور ترکیه تنها شرط کشورش برای بازگشت به مذاکرات صلح قبرس را به رسمیت شناختن جمهوری ترک قبرس شمالی اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: باور دارم با براندازی ما از چاله در آمده و به چاه خواهیم افتاد و مهمترین دلیل این است که اپوزیسیون به جز فحش و توهین و شعارهای توخالی کاری بلد نیست. این رفتار را در منشور همبستگی مشاهده کردید که موضوع کردها موجب شد که در همان جلسه اول دعوا راه بیفتد. در واقع این اپوزیسیون علیرغم برخورداری از این همه امکانات حتی در مورد بدیهی‌ترین موضوعات...

وب‌گاه عصر ایران

زیباکلام: نه من فکر می‌کنم اصولگرایانی که تحت عنوان اصولگرایان معتدل و میانه‌رو شناخته می‌شوند، وارد انتخابات نمی‌شوند. افرادی همچون لاریجانی و باهنر و احمد توکلی و... شاید به طور علنی اعلام نکنند، اما در این زمینه فعالیتی نکرده و احتمال دارد که در انتخابات فعال نشوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رجب طیب اردوغان که در سال‌های گذشته در رویای مخوف احیای امپراطوری عثمانی به‌سر می‌برد، گام‌های بلندی برای تحقق آن برداشته است.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه نزدیک به دولت ترکیه از 7 هدف اصلی رجب طیب اردوغان در دوران جدید ریاست جمهوری اش بر ترکیه خبر داد.