چهارشنبه 4 مهر 1403

حسن محقق

حسن محقق

وب‌گاه الف

نقش بی‌بدیل سازمان اطلاعات سپاه در مواجهه، کنترل و مهار جریان‌های انحرافی و ضد انقلاب داخلی و بیگانه قابل کتمان نیست و این نقش در سایه مدیریت هوشمندانه شیخ حسین طائب قابلیت اجرایی و عملیاتی یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نقش بی‌بدیل سازمان اطلاعات سپاه در مواجهه، کنترل و مهار جریان های انحرافی و ضد انقلاب داخلی و بیگانه قابل کتمان نیست و این نقش در سایه مدیریت هوشمندانه شیخ حسین طائب قابلیت اجرایی و عملیاتی یافته است.

خبرگزاری دانا

پنجشنبه 14 مرداد کار دولت دوازدهم به اتمام می‌رسد و دولت تازه نفس سید ابراهیم رئیسی مدیریت کشور را با مشکلات عدیده برعهده خواهد گرفت. باید دید رئیسی چه افرادی را برای جلب اعتماد مردم به مجلس می فرستد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سال 1398 را شاید بتوان یکی از پر اتفاق ترین سال ها در حوزه نیروهای مسلح دانست؛ سالی که «ایران» یکی از محبوب ترین سردارانش را از دست داد؛ انتقام خود را از آمریکا گرفت؛ جلوی بی قانونی های نفت کش انگلیسی ایستاد و آن را توقیف کرد؛ پرنده متجاوز آمریکایی را ساقط کرد؛ یک نیرو به ارتشش اضافه شد؛ با روسیه و چین رزمایشی مشترک برگزار کرد و در بخش مردم یاری، در بلایای مختلف در کنار...

خبرگزاری ایسنا

سال 1398 را شاید بتوان یکی از پر اتفاق ترین سال ها در حوزه نیروهای مسلح دانست؛ سالی که «ایران» یکی از محبوب ترین سردارانش را از دست داد؛ انتقام خود را از آمریکا گرفت؛ جلوی بی قانونی های نفت کش انگلیسی ایستاد و آن را توقیف کرد؛ پرنده متجاوز آمریکایی را ساقط کرد؛ یک نیروی به ارتشش اضافه شد؛ با روسیه و چین رزمایشی مشترک برگزار کرد و در بخش مردم یاری، در بلایای مختلف در کنار مردم ایستاد.