یک‌شنبه 15 مهر 1403

حسینی: خجالت کشیدم در دربی حمله نکردیم / به قراردادم می‌خندید

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
حسینی: خجالت کشیدم در دربی حمله نکردیم / به قراردادم می‌خندید

کاپیتان و دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: در دربی خجالت کشیدم که نتوانستیم حمله کنیم و دو پاس به همدیگر بدهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی پس از برتری 2 بر یک استقلال برابر هوادار در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: آقای بختیاری‌زاده به لحاظ روحی - روانی روی تیم کار کرده بود. نمی‌خواهم کسی را مقصر شرایط تیم کنم. خودمان مقصر بودیم و ناامیدی را از هواداران دور می‌کنیم. برای من خیلی ناراحت کننده بود که امروز به ورزشگاه آمدم و مثل بازی لیگ نخبگان آسیا ورزشگاه پُر نشده بود. هواداران حق دارند که حمایت نکنند چون ناامید شده بودند ولی تلاش می‌کنیم ناامیدی از آنها دور شود.

وی در مورد هجمه‌ها روی او پس از دربی و دیدار با السد قطر در لیگ نخبگان آسیا تصریح کرد: در دربی جزو دو، سه بازیکن خوب استقلال بودم. لحظه قبل از پنالتی پرسپولیس که توپ را دفع کردم نمی‌توانستم بفهمم توپ آفساید است یا بیرون می‌رود. من بازی‌خوانی کردم که توپ را از جلوی بازیکن پرسپولیس دور کنم و به نظرم دفع توپم اصلا اشتباه نبود و اگر توپ جلوی بازیکن پرسپولیس قرار می‌گرفت و گل می‌زد، مقصر بودم. خیلی از دوستان سعی کردند من را مقصر بدانند و کارهای بدی نیز انجام دادند و در صفحات مجازی گفتند حسینی با فلانی در ارتباط بوده است. هواداران استقلال من را می‌شناسند که بدون هیچ منتی تلاش کردم. در سال‌های گذشته گلری آوردند که بیشترین پول را به او داده بودند یا پیش از شروع فصل دروازه‌بانی آوردند تا با روح و روانم بازی کنند. برخی نامردی کردند و ذهنم از ابتدای فصل درگیر است. درست است که می‌گویند حسینی شرایط خوبی ندارد اما شرایط تیم خوب نبوده است.

«اگر هواداران استقلال قراردادم را ببینند خنده‌شان می‌گیرد.» دروازه‌بان استقلال با بیان این جمله یادآور شد: آقای هوادار! بدانید که گلر بوسنیایی آوردند و بدون اینکه بازی کند 10 میلیارد به او دادند و رفت، ولی ما باید اینجا تحت فشار باشیم. در این باشگاه هر اتفاق بدی می‌افتد مشکل حسینی است. اگر حسینی تا زمانی که کلین‌شیت کند بهترین گلر ایران است ولی اگر کلین‌شیت نکند مشکل حسینی است. در دربی خجالت کشیدم که استقلال برای اولین بار در دربی نتوانست حمله کند یا دو پاس بدهد. آیا باز هم مشکل من هستم؟

حسینی ادامه داد: هواداران استقلال با هوش هستند و می‌دانند چه اتفاقی از چه سمتی می‌افتد. از ابتدای فصل قول دادند قراردادم را درست کنند ولی این کار را نکردند. از روز اولی که سر تمرین حاضر شدم ذهنم درگیر است. در آن روزها کسی پشتم نبود و به تنهایی دنبال حل مشکلاتم بودم. به عنوان مدیر باشگاه، باید همراهم می‌شدید و مشکلم را حل کنید. برای حل مشکل حضور در تیم ملی گفتند خودت برو مشکلت را حل کن!

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورش فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال است، گفت: نمی‌خواهم اسمی از کسی بیاورم. چطور در لحظه‌ای که به مشکل خورده بودم باز هم اشتباه فصل پیش را کردند و با دروازه‌بان دیگری تماس گرفتند. به آن گلر پیشنهاد 60 میلیاردی دادید. نمی‌خواهم از کسی اسم بیاورم. قراردادم را ببینید خنده‌تان می‌گیرد. هیچ وقت اهل بازارگرمی نبودم ولی از طریق اسپانسر باشگاه دیگری تماس گرفتند و گفتند قراردادت را فسخ کن، ما به تو 50 میلیارد تومان پول می‌دهیم، اما گفتم فرزند استقلال هستم و همینطوری نمی‌توانم جدا شوم. کاش باشگاه این چیزها را بداند.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه چقدر طلب دارد، تصریح کرد: کاری به طلب‌ها ندارم. دو، سه نفر از بازیکنان ما هستند که از ابتدای فصل پولی نگرفته بودند. مشکل تیم ما یکی دو تا نبود. از همان اردوی ترکیه مشکلات وجود داشت و پیش‌بینی‌این روزها را می‌کردم و این اتفاقات نیز افتاد.

حسینی در پایان در خصوص خطای پنالتی که منجر به گل هوادار شد، گفت: در آن صحنه‌ای که توپ بالا رفته است، وقتی خروج کردم مهاجم حریف زیر من را خالی کرد و تعادلم از دست رفت. وقتی تعادلم از دست رفته، دستم را باید کجا می‌گذاشتم؟ چطور می‌توانستم پایین بیایم؟ داور پنالتی الکی گرفت و چون بازی 2 بر صفر بود خواست یک امتیاز به حریف بدهد.

257 251

کد خبر 1967327