یک‌شنبه 27 خرداد 1403

حسین دهقان رفت؛ جلال مآب دبیر شورای توسعه مکران شد / امضای مخبر پای 3 حکم

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
حسین دهقان رفت؛ جلال مآب دبیر شورای توسعه مکران شد / امضای مخبر پای 3 حکم

با حکم محمد مخبر، دبیر شورای توسعه سواحل مکران، سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور و سرپرست وزارت امور خارجه مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرپرست ریاست جمهوری طی حکمی «محمد جلال‌مآب» را به سمت دبیر شورای توسعه سواحل مکران منصوب کرد.

بنابر گزارش ایسنا، متن پیام سرپرست ریاست جمهوری به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمد جلال‌مآب

به استناد اصل (131) قانون اساسی و تبصره‌های (1) و (2) بند (الف) مصوبه جلسه مورخ 20/6/1401 هیئت محترم وزیران، به موجب این حکم به سمت «دبیر شورای توسعه سواحل مکران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با توجه به اصول عدالت‌محوری، پاکدستی و فسادستیزی، حفظ روحیه انقلابی و جهادی و با سرلوحه قرار دادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد «عهدامه مدیران دولت مردمی» در تحقق شعار دولت مردمی - ایران قوی» موفق و سربلند باشید.

گفتنی است که پیش از این حسین دهقان، به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای توسعه سواحل مکران در این سمت قرار داشت.

سیدمحمود حسینی‌پور، سرپرست معاونت امور مجلس رئیس‌جمهور شد

همچنین بنابر گزارش ایسنا، سرپرست ریاست جمهوری طی حکمی «سیدمحمود حسینی‌پور» را به سمت سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.

متن پیام سرپرست ریاست جمهوری به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سیدمحمود حسینی‌پور

به استناد اصول (131) و (124) قانون اساسی و با عنایت به مراتب تعهد و توانمندی جناب‌عالی، بموجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور» منصوب می‌شوید. امید است در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با توجه به اصول عدالت‌محوری، پاکدستی و فسادستیزی، حفظ روحیه انقلابی و جهادی و با سرلوحه قرار دادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد «عهدامه مدیران دولت مردمی» در تحقق شعار دولت مردمی - ایران قوی» موفق و سربلند باشید.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری

انتصاب «علی باقری کنی» به سمت سرپرست وزارت خارجه

سرپرست ریاست جمهوری طی حکمی «علی باقری کنی» را به سمت سرپرست وزارت امور خارجه منصوب کرد.

بنابر گزارش ایسنا، متن پیام سرپرست ریاست جمهوری به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر علی باقری کنی با توجه به عروج شهادت‌گونه وزیر عزیز و مجاهد امور خارجه جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان؛ به استناد اصول (131) و (135) قانون اساسی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به عنوان «سرپرست وزارت امور خارجه» منصوب می‌نمایم.

تداوم فعالیت‌های وزارت امور خارجه به ویژه ایفای دیپلماسی فعالانه در راستای موضوع فلسطین و تقویت محور مقاومت در چارچوب اسناد و اصول ابلاغی مورد انتظار است.

توفیقات روزافزون آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دراه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1910271