چهارشنبه 2 خرداد 1403

حسین هدایتی

حسین هدایتی

وب‌گاه الف

در چند وقت اخیر انتصاب‌ها و انتخاب‌های فدراسیون‌های ورزشی بسیار پرماجرا بوده است.

وب‌گاه فرارو

در چند وقت اخیر انتصاب‌ها و انتخاب‌های فدراسیون‌های ورزشی بسیار پرماجرا بوده است. از پست نایب‌رئیسی فدراسیون دوومیدانی که به زهرا محمودوند مجری شبکه ورزش سپرده شده است تا انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان سرپرست تیم ملی پدل و حالا انتخاب سالار عقیلی، هنرمند موسیقی به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون وودبال (گلف).

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم اختتامیه بهترین های ورزش ایران برگزار شد و بهترین‌های ورزش ایران جوایز خود را دریافت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از 65 شاکی صادر شد.

وب‌گاه گسترش

بررسی لیست اعلامی بانک مرکزی نشان می‌دهد که 9 بانک و مؤسسه اعتباری به میزان 151 هزار میلیارد تومان به خودشان وام داده‌اند. این بانک‌ها به عنوان بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی شناخته می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره پرونده نیشکر هفت تپه و بابک زنجانی، ماجرای هک سایت قوه قضاییه، انتخابات مجلس و دستاوردهای سفر اژه‌ای به عراق ارائه داد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی قوه قضاییه درباره بازگشت اموال بابک زنجانی و این که آیا از زندان آزاد خواهد شد؟ گفت: این پرونده از حساس ترین پرونده‌های اقتصادی دهه اخیر بود و مورد توجه افکار عمومی بوده و آن را پیگیری کردند و خواست مردم این بود که قوه قضاییه در مقام پاسخگویی باشد. بالاخره قوه قضاییه هم در پاسخگویی محدودیت‌هایی دارد.

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با هرگونه اراده مخل در امر انتخابات برخورد و از حقوق ملت حفاظت و صیانت می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

معما همچنان پابرجاست؛ هدایتی اسنادی به همراه یک ویدئو در روز برفی منتشر کرده که نشان می‌دهد آزاد شده، ولی قوه قضائیه در بیانیه‌ای رسمی آزادی او را تکذیب کرده است.

وب‌گاه تابناک

مرگ دردناک عسل کوچولو!/ پرداخت سهم دیه تنها شرط آزادی قاتل بعد از 21 سال / 2 برادر خودرو‌های تصادفی را با سند نمره می‌فروختند / خواب ابدی کودک با اشتباه مادر / دستگیری کلاهبردار مافیایی در لانه کبوتران!/ دیه پسرم را به کودکان بی سرپرست می بخشم / حسین هدایتی به زندان بازگشت

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین هدایتی که اخیراً با استفاده از حق قانونی مرخصی بخش قابل توجهی از رد مال پرونده قضایی‌اش را انجام داده است، ظهر امروز پس از اتمام مدت مرخصی به زندان بازگشت.

وب‌گاه عصر ایران

حسین هدایتی که اخیرا و با استفاده از حق قانونی مرخصی بخش قابل توجهی از رد مال پرونده قضایی‌اش را انجام داده است؛ ظهر امروز و پس از اتمام مدت مرخصی به زندان بازگشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضاییه می‌گوید حسین هدایتی - از محکومان پرونده بانک سرمایه - به زندان بازگشته است. قوه قضاییه می‌گوید حسین هدایتی - از محکومان پرونده بانک سرمایه - به زندان بازگشته است. به گزارش عرشه آنلاین قوه قضاییه در این باره اعلام کرد:

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین هدایتی که اخیراً و با استفاده از حق قانونی مرخصی بخش قابل توجهی از رد مال پرونده قضایی‌اش را انجام داده است؛ ظهر امروز و پس از اتمام مدت مرخصی به زندان بازگشت.