جمعه 31 فروردین 1403

حضور آل‌کثیر و کرمانی‌مقدم در کنار سرخپوشان

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
حضور آل‌کثیر و کرمانی‌مقدم در کنار سرخپوشان

تمرین سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز (سه‌شنبه) را با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز کردند و پس از آن، راندو در قالب سه گروه در برنامه بود.

در قسمت بعدی تمرین، حفظ توپ و پاسکاری تحت فشار انجام شد و در بخش پایانی هم فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

این تمرین یک ساعت به طول انجامید. وحید امیری به علت جراحی کمر و سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت در بازی برابر سپاهان، در این تمرین غایب بودند. سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

عیسی آل‌کثیر که چند روز پیش مورد عمل جراحی از ناحیه پا قرار گرفته بود، امروز با عصا در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با اعضای تیم خوش و بش کرد. اعضای تیم پرسپولیس هم برای بهبودی کامل او آرزوی سلامتی کردند. عیسی آل کثیر برنامه‌های خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم دنبال می‌کند.

پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از سفر به تبریز و بازی برابر تراکتور را فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد کرد و بعد از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد تبریز ترک می‌کند.

تمرین امروز یک میهمان ویژه هم داشت. مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن ارزنده و اسبق سرخپوشان، با بازیکنان خوش و بش کرد و ضمن خسته نباشید به اعضای تیم، در بازی‌های باقیمانده هم برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

منبع: فارس