یک‌شنبه 22 مهر 1403

حضور برای ثبت‌نام در مدارس اردبیل الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حضور برای ثبت‌نام در مدارس اردبیل الکترونیکی می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با استفاده از روش‌هایی مانند اطلاع‌رسانی و الکترونیکی کردن خدمات مراجعات والدین به مدارس در زمان ثبت‌نام را به حداقل خواهیم رساند.

احمد ناصری روز جمعه اظهارداشت: همچنین از ظرفیت میز خدمت برای ارائه راهنمایی والدینی که در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان با سوالاتی مواجه هستند، استفاده می‌شود.

وی از ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از 20 خرداد ماه خبر داد و بیان‌کرد: دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت‌نام ممنوع بوده و والدین می‌توانند کمک‌های داوطلبانه خود را از طریق کارتخوان‌های بانکی مدارس، به حساب آموزشگاه مربوطه واریز کنند.

وی با بیان اینکه امتیازی برای فرزندان فرهنگیان برای ثبت‌نام در مدارس هیات امنایی در نظر گرفته شده، افزود: هر گونه آزمون ورودی یا مصاحبه برای ثبت‌نام در برخی از آموزشگاه‌های غیردولتی ممنوع می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرروش استان اردبیل گفت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در جذب نوآموزان دوره پیش‌دبستانی انجام شده و در جایگاه خوبی در کشور قرار داریم ولی بایستی همچنان اهتمام ویژه‌ای در جذب نوآموزان واجد شرایط داشته باشیم.

ناصری با تاکید بر تحقق 40 درصدی در توسعه متوازن رشته‌ها برای سال تحصیلی آینده گفت: تمهیدات لازم باید برای اجرای بدون مشکل هدایت تحصیلی دانش‌آموزان فراهم شود.

*س_برچسب‌ها_س*