چهارشنبه 18 مهر 1403

حضور جهادی نیروهای امدادی هلال احمر در کنار سیل زدگان جنوب بوشهر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حضور جهادی نیروهای امدادی هلال احمر در کنار سیل زدگان جنوب بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی بارندگی های شب گذشته و صبح امروز در شهر گناوه و دیلم و آبگرفتگی معابر چند تیم امدادی به همراه تجهیزات لازم در سطح شهر مشغول کمک به مردم و رفع آبگرفتگی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در گفت و گو با سپاس؛ با اشاره به بارزش سیل آسا شب گذشته در جنوب استان، اظهار کرد: در پی بارندگی های شب گذشته و صبح امروز در شهر گناوه و دیلم و آبگرفتگی معابر چند تیم امدادی به همراه تجهیزات لازم در سطح شهر مشغول کمک به مردم و رفع آبگرفتگی شدند.

ایزدپناه افزود: با توجه به اینکه چند روستای شهرستان گناوه نیز تحت تأثیر سیل امروز صبح قرار گرفتند چند تیم امدادی جهت امدادرسانی به این مناطق فرستاده شد. مدیرعامل این جمعیت تصریح کرد: از روز چهارشنبه 11 آبان تا شنبه 15 آبان همه تیمهای عملیاتی ما در حالت آماده باش هستند تا در مواقع لزوم در خدمت مردم عزیز باشند.

وی با اشاره به امداد رسانی در دیلم، عنوان کرد: امدادگران با تمام تجهیزات و توان ممکن به رفع آبگرفتگی منازل این عزیزان در روستاهای گرفتار از سیل دیلم انجام و طبق گزارش تیم های ارزیاب هلال احمر خوشبختانه تا کنون هیچ خسارت جانی گزارش نشده است. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطر نشان کرد: در پی ورود سامانه بارشی از صبح امروز به استان، مناطق شمالی استان تحت تأثیر این سامانه دچار آبگرفتگی و سیل شدند.

انتهای پیام /

حضور جهادی نیروهای امدادی هلال احمر در کنار سیل زدگان جنوب بوشهر 2
حضور جهادی نیروهای امدادی هلال احمر در کنار سیل زدگان جنوب بوشهر 3