دوشنبه 16 مهر 1403

حضور نفتکش‌های ایران در ونزوئلا، سیلی محکم انقلاب بر چهره استکبار است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حضور نفتکش‌های ایران در ونزوئلا، سیلی محکم انقلاب بر چهره استکبار است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: حضور نفتکش‌های ایران در ونزوئلا در حقیقت سیلی محکم انقلاب اسلامی بر چهره کریه استکبار بود که تحقیر تحریم‌های آمریکا و خفت و خاری را برای این کشور به بار آورد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه بوئین زهرا برگزار شد، اظهار داشت: علی‌رغم همه تهدیدهای آمریکا، نفتکش‌های ایرانی وارد کشور ونزئولا شدند و خفت و خواری برای آمریکا به بار آمد و این اتفاق عزت و اقتدار را برای ایران و ونزوئلا به همراه آورد.

وی تأکید کرد: حضور نفتکش‌های ایران در ونزوئلا موجب شد که پوشالی بودن قدرت آمریکا بیش از گذشته برای مردم دنیا نمایان گردد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به نقش آفرینی روحانیون در دوران شیوع کرونا، اضافه کرد: روحانیون در مقابله با بیماری کرونا و در عرصه خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها، غسل، کفن، دفن، نماز و مواسات حضور جدی داشتند و در کنار اقشار دیگر مردم از آسیب دیدگان حمایت کردند.

وی با بیان اینکه در کشور ما برای مقابله با کرونا انقلابی به پا شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها در مقابله با کرونا با مشکلات بسیار عظیمی مواجه شدند اما در کشور ما به برکت پشتوانه‌های دینی و الهی، اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و بحران را به درستی مدیریت کردند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: مساجد پایگاه کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ایام کرونا بود و امیدواریم این فرآیند ادامه یابد و در مسیر توانمندسازی نیازمندان گام‌های جدی‌تری برداشته شود.

آیت‌الله عابدینی بر ایجاد اشتغال برای جوانان تأکید کرد و گفت: باید نمایندگان مجلس و همه مسئولان علاوه بر اهدای بسته‌های معیشتی در زمان اضطرار، اشتغال را هدف اصلی خود قرار دهند و این موضوع را با جدیت دنبال کنند.

*س_برچسب‌ها_س*