جمعه 14 اردیبهشت 1403

حضور نماینده مرکز وکلای قوه قضائیه در سیما فیلم و ساترا

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حضور نماینده مرکز وکلای قوه قضائیه در سیما فیلم و ساترا

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در دومین گردهمایی ملی روؤسای هیئت مدیره‌های وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در 22 بهمن اعضای این مرکز حضور حداکثری خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه همانند گذشته نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم و نیستیم، افزود: قشر وکیل و کارشناس به عنوان قشر نخبگانی و تأثیرگذار جامعه است.

عبدلیان پور با اشاره به آخرین دستاورد خانواده بزرگ مرکز وکلا گفت: در راستای مردمی سازی و با مردم بودن «در نخستین همایش ملی اندیشه‌های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی که مرکز وکلا نیز در برگزاری آن نقش داشت که سپاس و تقدیر شد از مرکز بواسطه تلاش در جهت مردمی سازی قوه قضائیه» که این بسیار گرانبها و ارزشمند است.

وی ادامه داد: تمام تلاش این دو ساله مرکز بر حول و محور مردم سازی بوده است. وکیل و کارشناس بیرونی ترین و مردمی ترین لایه قوه قضائیه است و دسترسی به آنها در هر ساعت از شبانه روز به راحتی اتفاق می افتد.

عبدلیان پور گفت؛ مسئولین قضائی بواسطه شغل، شرایط کاری به قابلیت دسترسی در همه زمان را ندارند و این طبیعی است. اگر قوه قضائیه قرار باشد لباس مردمی بر تن کند در راستای منویات رهبر انقلاب و تاکیدات رئیس قوه قضائیه، اعضای مرکز میتوانند نقش اساسی را ایفا کنند کما اینکه در این دو سال اخیر تمام تلاش خود را در انجام این مهم به کار برده اند.

وی با اشاره به موضوع احیا و گسترش حقوق عامه بیان کرد: امروز وکلای مرکز وکلا هویت ویژه پیدا کرده اند.

این خبر در حال به روز رسانی است...

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

قوه قضاییه

حسن عبدلیان پور مرکز وکلا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
حضور نماینده مرکز وکلای قوه قضائیه در سیما فیلم و ساترا 2