دوشنبه 18 تیر 1403

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد پای صندوق رأی انتخابات ریاست‌جمهوری

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حضور وزیر فرهنگ و ارشاد پای صندوق رأی انتخابات ریاست‌جمهوری

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از رأی دادن در تالار وحدت، در جمع خبرنگاران گفت: مردم با حضور پای صندوق‌های رأی، بلوغ سیاسی بالای خودشان را به نمایش می‌گذارند.

او گفت: در یک هفته دو انتخابات سراسری بزرگ با حضور مردم در حال برگزاری است، شاید این شکل آرامش و امنیت و آزادی بالا در بیان دیدگاه‌ها و انتخاب مردم در چنین سطحی را در هیچ کجای دنیا داشته باشیم، انتخابات متعلق به مردم است، برگزارکنندگان و تعیین کنندگانش مردم‌اند و هر آنچه مردم تشخیص دادند و تصمیم گرفتند و پشت سر هر نامزدی قرار گرفتند رئیس جمهور همه مردم ایران و وظیفه ما کمک به منتخب همه مردم ایران است.

وزیر فرهنگ تأکید کرد: مردم ایران تجربه موفقی را پیش رو دارند که کارنامه و در معرض قضاوتشان است؛ وضعیت کشور در سال 1400 را همه می‌دانند ولی براساس تلاش‌های صورت گرفته در سال 1403 بسیاری از مشکلات به فرصت‌های جدید تبدیل شده است. ان‌شاءالله، مردم به تداوم مسیر خدمتگزاری اقبال نشان دهند و رئیس جمهور منتخب بتواند با پشتیبانی آرای بالا مسیر نورانی دولت آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

اسماعیلی افزود: برآورد‌ها در وزارت کشور نشان می‌دهد حضور مردم پای صندوق‌ها نسبت به هفته گذشته رشد خوبی داشته است، امیدوارم شاهد یک رئیس جمهور خوب با رأی بسیار بالا باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی