دوشنبه 11 تیر 1403

حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی بعد از ظهر امروز (شنبه) در محل تمرین تیم ملی تیراندازی کمان حضور پیدا کرد و با مبینا فلاح دارنده، دارنده سهمیه المپیک پاریس دیداری داشت. در این دیدار غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان در خصوص شرایط مبینا فلاح و تیم ملی تیر و کمان صحبت‌های مختلفی به میان آورد و گفت که کادر فنی برای کسب مدال طلای مسابقات المپیک تلاش خواهد کرد. همچنین...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی بعد از ظهر امروز (شنبه) در محل تمرین تیم ملی تیراندازی کمان حضور پیدا کرد و با مبینا فلاح دارنده، دارنده سهمیه المپیک پاریس دیداری داشت.

در این دیدار غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان در خصوص شرایط مبینا فلاح و تیم ملی تیر و کمان صحبت‌های مختلفی به میان آورد و گفت که کادر فنی برای کسب مدال طلای مسابقات المپیک تلاش خواهد کرد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان ضمن خسته نباشید به مجموعه تیر و کمان و مبینا فلاح، برای المپین کشورمان در مسابقات تیر و کمان المیپک آرزوی موفقیت کرد.

در پایان از مبینا فلاح برای حضور در رقابت‌های المپیک پاریس توسط کیومرث هاشمی تقدیر شد.

در این بازدید سیدمحمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان و پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.

انتهای پیام /