پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضائیه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بستر بازگشت فریب‌خوردگان حوادث اخیر به آغوش جامعه فراهم شود.

خبرگزاری دانشجو

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نتانیاهو که اکنون برای ششمین بار نخست‌وزیر اسرائیل شده، توانست با رهبری ائتلافی ملی‌مذهبی، یک اکثریت مستحکم در پارلمان به دست آورد. وی می‌خواهد دادگاه عالی را برای بازگردانی تعادل قدرت بین سه شاخه این رژیم را تغییر دهد. به گفته منتقدان، اصلاحات پیشنهادی باعث فلج شدن استقلال قضایی شده، فساد را گسترش داده، حقوق اقلیت‌ها را به خطر انداخته و دادگاه‌های...

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: بستری فراهم می کنیم تا کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند و صراحتا نسبت به اقدامات خود اظهار ندامت و پشیمانی کردند دوباره به آغوش جامعه بازگردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: در تلاش هستیم در ایام جشن و سرور پیش‌رو بستری را برای عناصری که در جریان اتفاقات اخیر لغزش کردند و اکنون نادم هستند فراهم آوریم تا بتوانند به آغوش جامعه بازگردند.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه گفت: امیدواریم دولت در این دو ماه باقی‌مانده از سال تا آغاز ماه مبارک رمضان و سال نو، اقدامات بیشتری را در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم انجام دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: در تلاش هستیم در ایام جشن و سرور پیش‌رو بستری را برای عناصری که در جریان اتفاقات اخیر لغزش کردند و اکنون نادم هستند فراهم آوریم تا بتوانند به آغوش جامعه بازگردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در تلاش هستیم در ایام جشن و سرور پیش‌رو بستری را برای عناصری که در جریان اتفاقات اخیر لغزش کردند و اکنون نادم هستند فراهم آوریم تا بتوانند به آغوش جامعه بازگردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (سوم بهمن) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، ضمن تبریک و تهنیت حلول ماه پرخیر و برکت رجب، اظهار کرد: در این ماه پرخیر و برکت رجب باید بتوانیم اقدامی را در جهت رضایت خداوند و خدمت به نظام اسلامی و مردم انجام دهیم. رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امیدواریم دولت نیز در این دو ماه باقی‌مانده از سال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی درباره مذاکرات با عربستان گفت: مواضع مثبتی هم از طرف دولت عربستان شنیدیم و متناسب با آن برای حل و فصل اختلافات و ارتقای مناسبات اقدام خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: بستری فراهم می کنیم تا کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند و صراحتا نسبت به اقدامات خود اظهار ندامت و پشیمانی کردند دوباره به آغوش جامعه بازگردند.