جمعه 30 شهریور 1403

حل مشکل ثبت قرارداد عباس شرفی / رسمی: قرارداد بازیکن جوان استقلال تمدید شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حل مشکل ثبت قرارداد عباس شرفی / رسمی: قرارداد بازیکن جوان استقلال تمدید شد

با تمدید قرارداد امیرعلی صادقی، او در جمع شاگردان نکونام ماندگار شد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که در پایان فصل قبل قرارداددش با استقلال به پایان رسیدف امیرعلی صادقی بود. بازیکن جوانی که در ابتدای لیگ بیست و یکم و با نظر فرهاد مجیدی، به همراه امیرحسین حسین زاده آبی پوش شد اما سرنوشتی کاملا متفاوت با هم تیمی سابقش در سایپا را در پیش گرفت.

بیشترین حضور صادقی در دوران مجیدی بود که او در 10 مسابقه به میدان رفت. این بازیکن در زمان ساپینتو پنج مرتبه و فصل قبل و با حضور نکونام، تنها یک بار و در هفته پایانی لیگ برتر برای دقایقی کوتاه وارد زمین مسابقه شد.

پس از پایان قرارداد صادقی، او از استقلال جدا شد اما در نهایت امشب دوباره به تیم بازگشت. آبی ها در این خصوص نوشته اند: «پس از درخواست و تاکید کادر فنی، امیرعلی صادقی هافبک تهاجمی و آینده‌دار استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا چهارمین سال حضور خود در استقلال را تجربه کند.»

بدین ترتیب امیرعلی صادقی تنها جای باقیمانده در لیست زیر 25 ساله های استقلال را پر می کند. در ادامه اطلاعیه رسمی باشگاه نیز آمده است:

«همچنین عباس شرفی که چندی پیش قرارداد خود را با استقلال امضا کرده بود ولی به دلیل مشکل سقف بودجه نتوانسته بود وارد لیست آبی‌ها شود، با حل این مشکل، کارت بازی‌اش صادر شد تا بتواند استقلال را همراهی کند.

شرفی سابقه حضور در فولاد خوزستان، پیکان و گل‌گهر را در کارنامه دارد.

این هافبک 22 ساله افتخار کاپیتانی تیم ملی جوانان و بازی در تیم ملی امید را هم در کارنامه خود دارد.»

حل مشکل ثبت قرارداد عباس شرفی / رسمی: قرارداد بازیکن جوان استقلال تمدید شد 2