جمعه 10 فروردین 1403

حمایت از ایده‌های توسعه‌دهنده گردشگری کشاورزی در رویداد سفر تندرستی زنبور عسل

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حمایت از ایده‌های توسعه‌دهنده گردشگری کشاورزی در رویداد سفر تندرستی زنبور عسل

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رویداد سفر تندرستی زنبور عسل با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 2 تا 4 اسفندماه سال 1401 برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد آموزش و معرفی 10 استارت‌آپ برتر در 3 موضوع کلی «گردشگری کشاورزی»، «گیاهان دارویی» و «زنجیره ارزش زنبور عسل» است و تیم‌های برتر به شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری کشاورزی کشور معرفی خواهند شد.

این رویداد که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و توسط باشگاه نوآفرینی توسکانو و مرکز آموزش عالی امام خمینی برگزار می‌شود. 3 بسته حمایتی زرین، سیمین و مسین را برای برگزیدگان این رویداد در نظر گرفته است. البته همه شرکت‌کنندگان در رویداد در شبکه باشگاه نوآفرینی توسکانو عضو شده و در جریان آموزش‌ها، دورهمی‌ها، نمایشگاه‌ها، رویدادها و داده‌های مفید دیگر قرار می‌گیرند.

همه کسانی که نوآوری و خلاقیت در موضوعات مرتبط ذکر شده را دارند می توانند در این رویداد مشارکت داشته باشند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه باشگاه نوآفرینی توسکانو مراجعه کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

باشگاه نوآفرینی توسکانو رویداد سفر تندرستی زنبور عسل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
حمایت از ایده‌های توسعه‌دهنده گردشگری کشاورزی در رویداد سفر تندرستی زنبور عسل 2