پنج‌شنبه 12 مهر 1403

حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اولویت اصلی پلیس است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اولویت اصلی پلیس است + فیلم

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با اقدامات پلیس برای فراهم کردن بستر و ایجاد اطمینان در سرمایه‌گذاران خارجی اظهار داشت که یکی از اساسی‌ترین ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی، حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف کشور است. وی تأکید کرد: با توجه به چالش‌های اقتصادی، توجه به فعالان اقتصادی به ویژه کارآفرینان...

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با اقدامات پلیس برای فراهم کردن بستر و ایجاد اطمینان در سرمایه‌گذاران خارجی اظهار داشت که یکی از اساسی‌ترین ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی، حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف کشور است.

وی تأکید کرد: با توجه به چالش‌های اقتصادی، توجه به فعالان اقتصادی به ویژه کارآفرینان امری ضروری است.

رحیمی بیان کرد: ما در این راستا اداره ویژه‌ای را ایجاد کرده‌ایم که به مراقبت و صیانت از سرمایه‌گذاران اختصاص دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به جلسات متعدد خود با فعالان اقتصادی، خاطرنشان کرد که این نشست‌ها به منظور شنیدن مشکلات و نیاز‌های این افراد برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته ناجا، دومین همایش سراسری فعالان اقتصادی را برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم به تبادل نظر و طرح دغدغه‌های این افراد بپردازیم. وی به اهمیت جذب سرمایه‌گذاری خارجی نیز اشاره کرد و گفت: این حمایت‌ها تنها به سرمایه‌گذاران داخلی محدود نمی‌شود. عزیزانی که از خارج کشور به ایران می‌آیند و قصد سرمایه‌گذاری دارند، باید بدانند که پلیس امنیت اقتصادی به عنوان یک نهاد تخصصی آمادگی کامل برای حمایت از آنها را دارد.

رحیمی تأکید کرد که هدف این حمایت‌ها ایجاد آرامش و طمأنینه خاطر برای سرمایه‌گذاران است تا بتوانند با اطمینان بیشتری در کشور فعالیت کنند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی در پایان تصریح کرد که از اوایل سال جاری، این اداره به فعالیت خود آغاز کرده و تمامی سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به پلیس امنیت اقتصادی از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.

وی در انتها گفت: امید داریم با این اقدامات، شاهد رونق تولید و جهش اقتصادی در کشور باشیم، چرا که مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران کلیدی برای تحقق این هدف است.