جمعه 7 اردیبهشت 1403

ناجا

ناجا

وب‌گاه فرارو

پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه تا شنبه در جاده‌های کشور خبر داد و تأکید کرد شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی وضعیت راه‌های کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از حوادث تلخ سال 1401 و فوت مهسا امینی، منتقدان گشت ارشاد دایره یا وسیعتر یافتند و دیگر اصلاح طلبان و اعتدالیون و مستقلین نبودند که از این روش های سلبی و تند انتقاد می کردند بلکه اصولگرایان هم منتقد جدی گشت ارشاد بودند، انتقاداتی که گویا فراموش شده و دوباره «ون ها» به خیابان ها بازگشته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت تا شنبه 8 اردیبهشت ماه در جاده‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به قانون مجازات اسلامی 1392 و ماده 2 آن، هرگونه رفتاری، اعم از انجام یک عمل یا ترک آن که توسط قانون به عنوان جرم تعریف شده باشد، محسوب می‌شود. اما با توجه به اینکه برای موتورسواری بانوان هنوز هیچ مجازاتی در قانون تعیین نشده است، دریافت گواهینامه موتور بر اساس قوانین جاری، به عنوان یک عمل جرم نمی‌باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام در هفدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تمدید شد. پیش از این متقاضیان از 2 دی تا 11 بهمن ماه 1402 در این آزمون ثبت نام کرده بودند. داوطلبان واجد شرایط تا چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک اعلام شده، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. هرگونه مغایرت...

خبرگزاری تسنیم

بهره‌گیری از روش‌های علم باستان‌شناسی در پرونده‌های جنایی که رویکردی نوین در علم باستان‌شناسی است، برای نخستین بار در کشور از سوی پژوهشگران گروه باستان‌شناسی دانشگاه تهران مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از اکنون تا شنبه 01 اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد. 1- تردد موتورسیکلت: تردد موتورسیکلت در حال حاضر تا ساعت 6 روز شنبه مورخ 1403/02/01 از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. تبصره - تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه 30 فروردین تا شنبه 01 اردیبهشت ماه در جاده های شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه 30 فروردین تا شنبه 01 اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه 30 فروردین تا شنبه 01 اردیبهشت ماه در جاده های شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه های استان البرز خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که تاکنون 105 هزار درخواست برای صدور کارت سوخت ثبت شده است.

وب‌گاه گسترش

جعفر سالاری نسب گفت: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی همراهی کنند؛ زیرا، هدف‌گذاری برای کارت‌های جایگاه‌ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با فراجا، مقرر شد تا نیمه اردیبهشت ماه فرایند صدور کارت سوخت در بستر اینترنت انجام پذیرد و زیر 10 روز کارت سوخت بدست مردم برسد.