سه‌شنبه 29 خرداد 1403

حمایت از شرکت‌های "آبادیران" برای دریافت وام‌های کم‌بهره

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حمایت از شرکت‌های "آبادیران" برای دریافت وام‌های کم‌بهره

دستیار معاون علمی گفت: دبیرخانه برنامه ملی آبادیران آمادگی خود را برای تعامل حداکثری با شرکت‌ها و اتصال آنها به نهادهای ذیربط اعلام کرد. از فردا شرکت‌های فعال در این حوزه می‌توانند برای دریافت بسته‌های حمایتی، از جمله وام‌های کم‌بهره، اقدام کنند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا شکری؛ دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان امروز در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران، این رویداد را بزرگترین نمایشگاه در حوزه محرومیت‌زدایی دانست و از حضور 45 نهاد مرتبط در آن خبر داد.

وی برگزاری این نمایشگاه باکیفیت در شرایط خاص انتخاباتی را دستاوردی ارزشمند عنوان کرد.

مشارکت فعال دستگاه‌های ذیربط

شکری با اشاره به اهمیت موضوع محرومیت‌زدایی برای همه نهادها، از همکاری و مشارکت گسترده دستگاه‌های مرتبط مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد کرامت در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

در این نمایشگاه، از بسته حمایتی برنامه ملی آبادیران برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و گروه‌های جهادی رونمایی شد.

نمایشگاه آبادیران سکویی برای تعامل و پیشرفت

شکری نمایشگاه آبادیران را فرصتی برای تعامل سالانه میان ذینفعان این حوزه دانست و تاکید کرد: چالش‌های محرومیت‌زدایی با برگزاری یک نمایشگاه یک‌ساله حل نخواهد شد. با این حال، این رویداد بستری برای شرکت‌ها جهت ارتباط با نهادهای متولی و یافتن بازار مناسب فراهم می‌کند.

وی گفت: دبیرخانه برنامه ملی آبادیران آمادگی خود را برای تعامل حداکثری با شرکت‌ها و اتصال آنها به نهادهای ذیربط اعلام کرد. همچنین، از فردا شرکت‌های فعال در این حوزه می‌توانند برای دریافت بسته‌های حمایتی، از جمله وام‌های کم‌بهره، اقدام کنند.

شکری در خصوص تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای منعقد شده در نمایشگاه گفت: این برنامه از شرکت‌ها در زمینه پیگیری و اجرای تعهدات حمایت کامل خواهد کرد.

مدیر برنامه ملی آبادیران هدف این نمایشگاه را مردمی‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان عنوان کرد.

وی از رونمایی از غرفه موکب اربعین در این نمایشگاه و ارائه محصولات 90 شرکت مرتبط با اربعین خبر داد و استقبال از این غرفه را نشانه‌ای از پتانسیل این حوزه دانست.

شهید رئیسی الگوی کرامت برای "آبادیران" بود

شکری تاکید کرد: توسعه نوآوری و فناوری تنها راه آبادانی کشور است و حل مشکلات و تحقق وعده‌ها فقط با جریان نوآوری امکان‌پذیر خواهد بود.