پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حمایت از پژوهش‌های مرتبط با اقتصاد دیجیتال و آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
حمایت از پژوهش‌های مرتبط با اقتصاد دیجیتال و آسیب‌های اجتماعی

رئیس کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از پژوهش های مرتبط با اقتصاد دیجیتال و آسیب های اجتماعی در حوزه کرسی های نظریه پردازی حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، یازدهمین جلسه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه فرهنگیان با حضور اعضا در سالن شریعتمداری سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر طاهری نیا؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گفت: داشتن پژوهشگر خلاق و نوآور به حمایت مادی و معنوی ممتاز و ویژه نیاز دارد و دانشگاه هم حمایت لازم را انجام خواهد داد.

وی پیشنهاد داد که یک فراکمیته در دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرجعیت علمی در تربیت معلم برای کرسی های ترویجی دانشگاه تشکیل شود و کمیته های تخصصی ذیل این فراکمیته فعالیت کنند.

در ادامه، دکتر علی اکبر مسگر، رئیس کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از پژوهش های مرتبط با اقتصاد دیجیتال و آسیب های اجتماعی در حوزه کرسی های نظریه پردازی حمایت می‌کند.

بنا بر اعلام مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این جلسه طرح نامه های روان شناسی: دوگانه سازش و زایش اثر شجاع عربان، زن در ایران باستان اثر دکتر علی عزیزیان، روش آموزش کاربردی قواعد عربی به ایرانیان و غیر عرب زبانان اثر محمد علی کاظمی تبار، شناسایی رویکرد بهینه ترکیب نمرات آزمون تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمی دانشگاه فرهنگیان اثر حسن مشکاتی، نقد مبانی «قرآنیون» در نفی حجیت، احراز و اثبات سنت نبوی اثر زینب طیبی، بررسی نظریه ابنتیمیه در انکار شاگردی ابن عباس نزد امام علی علیه السلام و نقد آن با تکیه بر منابع اهل سنت اثر معصومه شریفی، بررسی انگار کفر از سوی محمد بن صالح العثیمین به باورمندان علم غیب برای غیر خداوند؛ و نقد آن با تأکید بر منابع فریقین اثر محسن رفیعی در کمیته دستگاهی بررسی و با اصلاحاتی به تصویب رسیدند.

انتهای پیام