دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

حمایت دروازه‌بان افسانه‌ای عمان از تیم برانکو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حمایت دروازه‌بان افسانه‌ای عمان از تیم برانکو

عبدالعزیز الحبسی، مربی و تحلیلگر فوتبال عمانی، گروه تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا 2023 را خوب و مناسب برای جاه‌طلبی‌های الاحمر توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، الحبسی، دروازه‌بان افسانه‌ای اسبق عمان در مصاحبه خود راجع به قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2023 گفت: حضور عربستان در سید یک گروه طبیعی است زیرا یکی از بهترین تیم‌های آسیایی است و در جام جهانی اخیر در قطر عملکرد خوبی داشت. این بازی در گروه عمان چیز جدیدی نیست چرا که این تیم‌ها پیش از این در مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفته بودند. عمان با توجه به تجربه قبلی می‌تواند با همتای عربستانی خود مقابله کند.

الحبسی بیان کرد که تیم ملی عمان برتری آشکاری نسبت به قرقیزستان دارد. همچنین تقابل با تایلند نقطه عطف مهمی در این گروه است. وی در این مورد اضافه کرد: "اولین حضور تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا 2004 که در چین برگزار شد، با برتری عمان بر تایلند همراه بود. جاه‌طلبی عمان باید برای صعود به مرحله یک چهارم باشد."

الحبسی در پایان با ابراز خوش‌بینی نسبت به تاریخچه نتایج تیم عمانی در دیدارهایی که به میزبانی دوحه برگزار شده ابراز امیدواری کرد که تیم‌های عربی از میزبانی قطر در این مسابقات سود ببرند.