جمعه 31 فروردین 1403

حمایت معاونت علمی از ارائه پایان‌نامه‌ها در حوزه آب و محیط زیست

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حمایت معاونت علمی از ارائه پایان‌نامه‌ها در حوزه آب و محیط زیست

سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی گفت: حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی دانشگاه‌ها در حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست از ابتدای اسفندماه سال 1401 آغاز می‌شود.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد همت؛ سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به مسائل و چالش‌های مختلف کشور در این عرصه بیان کرد: بهترین نوع سرمایه‌گذاری، هزینه کردن بخشی از منابع برای پژوهش‌های نظام‌مند و توسعه فناورهای مورد نیاز کشور در حوزه آب و اقلیم است.

وی افزود: با توجه به ضرورت جهت‌دهی به پایان‌نامه‌های دانشجویی و استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتید توانمند دانشگاه‌ها برای حل نیازهای کشور، از پایان‌نامه‌های مرتبط با نیازهای تدوین شده ستاد حمایت ویژه می‌کنیم.

گره آلودگی هوا با تعطیلی مدارس و حرف‌های شیرین مسئولین حل نمی‌شود

سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از اول اسفند با مراجعه به سایت این ستاد، سرفصل موضوعات مورد نیاز و چالش‌های موجود را که به صورت ماهیانه به‌روز می‌شود را مطالعه کرده و در صورت تمایل در بخش ارسال کاربرگ پیشنهادی، موضوع پایان‌نامه‌ها و یا پروپوزال آن را برای داوری به ستاد ارسال کنند. مبالغ حمایتی به صورت ماهیانه بر روی سایت این ستاد قرار خواهد گرفت.