یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حمایت ژولیت بینوش و رابرت دنیرو از ترانه علیدوستی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
حمایت ژولیت بینوش و رابرت دنیرو از ترانه علیدوستی

ژولیت بینوش از بازداشت ترانه علیدوستی انتقاد کرد. همچنین بیانیه‌ای با امضای رابرت دنیرو برای آزادی فوری «ترانه علیدوستی» از زندان اوین منتشر شده است.

ژولیت بینوش، بازیگر فرانسوی برنده اسکار با انتشار تصویری از بازداشت ترانه علیدوستی انتقاد کرده و نوشته است: «ایران در حال تولد در دوران نوینی است، بازگشتی در کار نیست... این هوش است که پیروز خواهد شد و ایران پر از انسان‌های باهوش و تحصیلکرده و فوق‌العاده شجاع است. ما داریم شما را می‌بینیم.. شما را فراموش نمی‌کنیم.»

براساس گزارش رسانه های خارجی؛ خانم بینوش که در زمان ساخت فیلم «شیرین»، اثر عباس کیارستمی به ایران سفر کرده بود در اینستاگرامش نوشته است: «یاد تمام هنرمندان ایرانی، زنان و مردانی هستیم که زندانی شده‌اند...»

ژولیت بینوش در ابتدای اعتراضات در ایران نیز موهای خود را کوتاه کرده بود.

اقدام رابرت دنیرو برای آزادی ترانه علیدوستی

دنیای اقتصاد نیز نوشت: بیانیه‌ای از طرف جشنواره فیلم «Tribeca Film Festiva» با امضای رابرت دنیرو، بازیگر مطرح سینما و جین روزنتال از بنیان‌گذاران این جشنواره منتشر شد که در آن، آزادی فوری «ترانه علیدوستی» از زندان اوین درخواست می‌شود.

الهام پاوه‌نژاد نیز با انتشار تصویری از ترانه علیدوستی، نوشت: این زیباترین تصویری است که از او و حنای عزیز دیدم... این روزها تمام مادران این سرزمین آرزو می‌کنند که کاش فرزندان‌شان را باردار بودند

هم اکنون دیگران می خوانند 6 دی 1401 - 21:23

بیشتر بخوانید

حمایت ژولیت بینوش و رابرت دنیرو از ترانه علیدوستی 2