پنج‌شنبه 14 تیر 1403

حمله به پزشکیان با اسم رمز دولت حسن روحانی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
حمله به پزشکیان با اسم رمز دولت حسن روحانی

روزنامه کیهان در یادداشتی در ستون «گفت و شنود» خود به مسعود پزشکیان حمله کرد. روزنامه کیهان در یادداشتی در ستون «گفت و شنود» خود به مسعود پزشکیان حمله کرد. این روزنامه در این ستون ویژه خود نوشت: گفت: مدعیان اصلاحات برای دولت سوم روحانی که دنبال تشکیل آن هستند چه برنامه‌ای دارند؟!

روزنامه کیهان در یادداشتی در ستون «گفت و شنود» خود به مسعود پزشکیان حمله کرد.

این روزنامه در این ستون ویژه خود نوشت: گفت: مدعیان اصلاحات برای دولت سوم روحانی که دنبال تشکیل آن هستند چه برنامه‌ای دارند؟!

گفتم: این چه سؤالی است؟ وقتی همه اعضای ستاد و تمام همراهان نامزد اصلاح‌طلبان همان اعضای دولت آقای روحانی هستند، معلوم است که برنامه دولتشان همان برنامه دولت قبلی است!

گفت: پس چرا نامزد آنها دائماً می‌گوید آمده است که تغییر ایجاد کند!

گفتم: با استفاده از کابینه قبلی می‌خواهد چه چیزی را تغییر بدهد؟! ایشان فقط می‌گوید؛ این نباید باشد! آن باید تغییر کند! فلان راه باید عوض بشود!‌... فقط می‌گوید نباید و نباید و‌... یکسره از نباید‌ها می‌گوید ولی اصلاً اشاره‌ای به بایدها نمی‌کند!

گفت: چرا؟!

گفتم: طرف چند بار در امتحان رانندگی شرکت کرده و رد شده بود ولی بدون گواهینامه رانندگی می‌کرد! روزی افسر راهنمایی ماشینش را متوقف کرد و گفت؛ گواهینامه؟ طرف با عصبانیت گفت؛ مگر دادید که حالا می‌خواهید؟!

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

حمله به پزشکیان با اسم رمز دولت حسن روحانی 2