چهارشنبه 18 مهر 1403

حمل کوکائین کار دست بازیکن پرسپولیس و تراکتور داد! | آنتونی استوکس راهی زندان شد

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
حمل کوکائین کار دست بازیکن پرسپولیس و تراکتور داد! | آنتونی استوکس راهی زندان شد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حمل کوکائین و رانندگی با سرعت غیرمجاز در دوبلین، به 15 ماه زندان محکوم گردید.

آنتونی استوکس، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایرلند، باشگاه پرسپولیس و تراکتور ایران، به اتهام حمل کوکائین به ارزش حدود چهار هزار یورو و رانندگی با سرعت بالا در دوبلین، به 15 ماه حبس محکوم شد.

استوکس که سابقه حضور در سلتیک و ساندرلند را دارد و به‌دلیل مصروف مشروبات الکلی، مجاز به رانندگی نبود، با سرعت 160 کیلومتر در ساعت نیمه‌شب ششم ژانویه 2023، تصادف کرد.

او امروز با دستور دادگاه منطقه‌ای دوبلین، بازداشت و به زندان منتقل شد. استوکس بهمن پارسال نیز به ارسال پیام‌های توهین و تهدیدآمیز به همسر سابقش دست کم 30 روز را پشت میله‌های زندان گذراند.

این فوتبالیست پرحاشیه در خودرویی حضور داشته که از دست مأمورین پلیس فرار کرده اما در نهایت و پس از تعقیب و گریز، بازداشت شده است. گفته می شود که این حادثه دیروز در منطقه کراملین در زادگاه استوکس و در شهر دوبلین ایرلند رخ داده است.

پس از توقف خودروی آنتونی استوکس، او به همراه یک نفر دیگر دستگیر شدند. پودرهای کوکائین نیز از خودروی آنها کشف و ضبط شد. دیلی میل نیز نوشته که پلیس دوبلین قبل از اینکه این دو نفر ماشین را رها کرده و پیاده فرار کنند، در سمت جنوب دوبلین دستگیر شدند.

سخنگوی پلیس ایرلند در رابطه با آنچه که "عملیات اطلاعاتی رهبری شده" نامید، گفت: یک گشت پلیس در ساعات اولیه روز جمعه 6 ژانویه، دو مرد بالای 30 سال را در رابطه با حوادث رانندگی خطرناک در دوبلین دستگیر کرده است. همچنین مقداری مواد مخدر از خودرو آنها کشف شد.

این سخنگوی پلیس ادامه داد: هر دو مرد در ایستگاه کراملین گاردا، بر اساس بخش 4 قانون عدالت کیفری 1984، بازداشت شده و در این رابطه متهم شدند. آنها پس از دستگیری، به قید وثیقه آزاد شده اند و قرار است در تاریخ بعدی که اعلام خواهد شد، در دادگاه حاضر شوند.

آنتونی استوکس که در سال 2018 به تراکتور پیوست، پس از 24 بازی و به ثمر رساندن سیزده گل، از این تیم جدا شد. او سپس با انتقالی جنجالی توسط باشگاه پرسپولیس به خدمت گرفته شد و پس از انجام تنها سه بازی و در ایام شیوع ویروس کرونا، این تیم را ترک کرد و توانست مبلغ قراردادش را هم از سرخپوشان بگیرد.

این بازیکن پرحاشیه پیش از این نیز به دلیل حواشی فراوان از جمله آزار و اذیت همسرش در دادگاه حضور پیدا کرده بود. او سابقه بازی در آرسنال، سلتیک، بلکبرن، ساندرلند و کریستال پالاس را در کارنامه دارد.