چهارشنبه 6 تیر 1403

حنانوف تنها بازیکنی که از پرسپولیس جدا می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حنانوف تنها بازیکنی که از پرسپولیس جدا می‌شود

در حال حاضر مدافع تاجیکستانی پرسپولیس تنها بازیکن است که جدایی اش از این تیم قطعی شده است.

به گزارش ورزش سه تا اینجای کار و در شرایطی که هنوز پرسپولیس رسما وارد فصل نقل و انتقالات نشده وحدت حنانوف تنها خروجی اسکواد فعلی این تیم به حساب می‌آید. البته باشگاه بر مبنای صحبت حنانوف این مسئله را مطرح کرده و فعلا این بازیکن حرفی از جدایی با مدیران باشگاه نزده اما قرارداد او به پایان رسیده و نیازی هم به اعلام جدایی ندارد.

هنانوف در شرایطی از پرسپولیس جدا خواهد شد که سه فصل برای این تیم بازی کرد اما در فصل اخیر خیلی کم به میدان رفت.

جالب اینکه در فصل زمستان و نیم فصل بحث پیشنهاد اف سی سئول کره جنوبی به او مطرح شد اما در حال حاضر چنین بحثی مطرح نیست و احتمال بازگشت او به تیم سابقش استقلال تاجیکستان بیشتر است.

با توجه به اینکه وحدت در سه پست مدافع میانی، مدافع راست و هافبک دفاعی بازی می‌کند برخی اعتقاد دارند باشگاه پرسپولیس باید برای حفظ او تلاش کند اما ظاهرا نه باشگاه علاقه‌ای به تمدید قرارداد این بازیکن دارد نه اینکه خود وحدت خواستار تمدید قرارداد است.

البته کم بازی کردن وحدت در فصل اخیر باعث شد یک سهمیه خارجی سرخ‌ها در لیگ برتر برای فصل بعد کاهش یابد و از این نظر او به باشگاهش ضربه زد.

وحدت در جریان بازی اخیر تیم ملی تاجیکستان مقابل پاکستان یک سوپرگل تماشایی زد و یک پاس گل هم داد اما تاجیک‌ها با وجود درخشش در جام ملت‌های آسیا 2023 موفق به صعود به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی نشدند.

تاجیکستان در گروهی متشکل از اردن، عربستان و پاکستان سوم شد و نتوانست جواز حضور مستقیم در جام ملت‌های آسیا را بگیرد و حالا مسیر پرپیچ و خمی برای رسیدن به این رقابت‌ها خواهد داشت. تاجیکستان باید در یکی از گروه‌های شش‌گانه که هر گروه چهار تیمی است برای راه یافتن به جام ملت‌های آسیا 2027 عربستان تلاش کند که کار سختی خواهد داشت چرا که از هر گروه تنها یک تیم به آن تورنمنت راه خواهد یافت.

حنانوف تنها بازیکنی که از پرسپولیس جدا می‌شود 2