دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث آب در شهرهای استان زنجان 14 درصد کاهش یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حوادث آب در شهرهای استان زنجان 14 درصد کاهش یافت

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد حوادث و اتفاقات آب در شهرهای این استان طی 3 ماهه نخست امسال با کاهش 14 درصدی به هزار و 919 حادثه رسیده است.

عیلرضا جزء قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع آن به ترتیب در بخش‌های انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال روی داده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری از لحاظ بیشترین حوادث رخ داده در شهرهای استان زنجان به ترتیب شهرهای زنجان، خرمدره و ابهر بیشترین تعداد حوادث را به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: حوادث به وقوع پیوسته آب در شهر زنجان نیز طی سه ماه نخست 99 به تعداد 950 مورد به وقوع پیوسته است که بیشترین تعداد این حوادث در خرداد ماه رخ داده است.

جزء قاسمی تعداد حوادث فاضلاب شهرهای استان زنجان در این مدت را نیز 92 مورد اعلام کرده و افزود: از نظر زمان رسیدگی به رفع حوادث نیز با توجه به اقدامات انجام شده، زمان به مراتب کمتری برای رفع حوادث صرف می شود.

این مسئول با اشاره به 67 مورد خسارت وارده به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان، پیمانکاران و مشترکان شرکت بیشترین تعداد این خسارتها را به تاسیسات آب و فاضلاب وارد کرده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س*