یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حکم انتصاب برای خداداد عزیزی در جام‌جهانی

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع
حکم انتصاب برای خداداد عزیزی در جام‌جهانی

طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی مناطق آزاد، خداداد عزیزی به‌عنوان عضو ستاد هماهنگی های مناطق آزاد برای جام جهانی 2022 قطر منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که از سال گذشته وعده‌های زیادی در مورد همکاری و مشارکت کشورمان به خصوص در مناطق آزاد کیش و قشم در برگزاری جام جهانی مطرح می‌شد اما عملا ایران هیچ گونه مشارکت جدی و چشمگیری در میزبانی و برگزاری جام جهانی حتی پذیرش مهمانان و تماشاگران خارجی ندارد.

دروغ هایی مثل استفاده از کمپ های ورزشی کیش از سوی تیمهای شرکت کننده در جام جهانی قطر، و یا حتی احتمال برگزاری چند مسابقه از این تورنمنت بزرگ در ایران! و اسکان برخی تیم ها در هتل های کیش و قشم، همگی تهی بود و به واقعیت بدل نشد.

در حکم سعید محمد خطاب به عزیزی آمده است:

«نظر به تجارب ارزشمند جناب عالی در حوزه ورزش به‌ویژه فوتبال به‌موجب این حکم به عنوان «عضو ستاد هماهنگی های مناطق آزاد برای جام جهانی 2022 قطر» منصوب می شوید.

امید است با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود و در همکاری و هماهنگی با سایر اعضاء زمینه مشارکت خیل علاقمندان مردمی و بویژه ورزشکاران و قهرمانان برای میزبانی هر چه شایسته تر جمهوری اسلامی ایران از هواداران و شرکت کنندگان جام جهانی قطر در مناطق آزاد کیش و قشم را فراهم آورید.»