شنبه 14 مهر 1403

حیدری و همکارانش به پرواز نرسیدند؛/ دلیل تغییر ناگهانی کوبل داوری بازی سپاهان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حیدری و همکارانش به پرواز نرسیدند؛/ دلیل تغییر ناگهانی کوبل داوری بازی سپاهان

در شرایطی که پیام حیدری طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود بازی سپاهان و استقلال خوزستان را سوت بزند، این مسئولیت برعهده محمدحسین زاهدی فر گذاشته شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، طبق اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال ایران قرار بود پیام حیدری داور وسط دیدار استقلال خوزستان و سپاهان در ورزشگاه غدیر اهواز باشد و فرهاد فرهادپور و حمید نادری هم کمک های یک و دوی او باشند. همچنین از شبیر بهروزی به عنوان داور چهارم نام برده شده بود و وظیفه نظارت بر بازی هم برعهده امیر بهرام تقوی گذاشته شده بود.

با این حال به دلیل نرسیدن پیام حیدری به پرواز مسئولان کمیته داوران تصمیمی سریع و فوری برای قضاوت بازی سپاهان اتخاذ کردند. براین اساس محمدحسین زاهدی فر که در بوشهر سکونت دارد برای قضاوت این بازی در اهواز برگزیده شد. همچنین برای تکمیل کوبل داوری از نفراتی استفاده شد که در استان خوزستان سکونت دارند. حسین مرادی و حمید نادری کمک های اول و دوم بازی هستند و یعقوب آشوری هم به عنوان داور چهارم انجام وظیفه می کند. همچنین سعادت باغبانی به عنوان ناظر بازی انتخاب شده تا تنها حمید نادری باشد که از کوبل داوری قبلی به مصاف استقلال خوزستان و سپاهان برسد.

نیمه اول مصاف استقلال خوزستان و سپاهان با گل مهدی لیموچی در دقیقه 41 به پایان رسید.

این مسابقه بدون سیستم کمک داور ویدئویی برگزار می شود.