چهارشنبه 4 مهر 1403

خامس رودریگز یاد خاطرات را زنده کرد / پیام احساسی آقای گل به رئال: به شما افتخار می‌کنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خامس رودریگز یاد خاطرات را زنده کرد / پیام احساسی آقای گل به رئال: به شما افتخار می‌کنم

در ادامه تبریک سالگرد 122 سالگی رئال مادرید توسط ستاره‌های این باشگاه خامس رودریگز هم با پستی احساسی تولد باشگاه محبوبش را تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید دیروز 122 ساله شد و ستاره‌های سابق این باشگاه فرصت را برای تبریک گفتن به رئال و بیان خاطرات‌شان از روزهایی که با پیراهن سفید این بزرگ فوتبال اروپا به میدان می‌رفتند مناسب دیدند. خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی، که مدتی با پیراهن رئال بهترین روزهای فوتبالی‌اش را سپری می‌کرد با انتشار چندین پست در شبکه‌های اجتماعی به ستایش از تاریخ رئال و روزهایش در این تیم پرداخت.

خامس که بارها گفته از کودکی مادریدیستا بوده و آرزوی بازی با پیراهن رئال را داشته با انتشار خاطرات ویژه‌اش از روزهای بازی در مادرید بار دیگر نشان داد که یک مادریدیستای دوآتشه است. خامس که از تابستان 2014 تا 2017 روزهای خوبی را در رئال تجربه کرد ولی در سال 2017 دو فصل به بایرن مونیخ قرض داده شد و در سال 2020 قراردادش با رئال فسخ شد تا راهی اورتون شود.

این ستاره کلمبیایی که بعد از اورتون بازی در الریان و المپیاکوس را تجربه کرده این روزها در سائو پائولوی برزیل بازی می‌کند. خامس در جام جهانی 2014 برزیل آقای گل تورنمنت شد و از همان زمان توسط هوادارانش با لقب آقای گل شناخته می‌شود. در پستهای منتشر شده از طرف خامس مشخص است که بهترین خاطرات او به قهرمانی چمپیونزلیگ در فصلهای 16-2015 و 17-2016 برمی‌گردد.

با اینکه خامس نقش زیادی در قهرمانی رئال نداشت و حتی در فینال دو دوره که به ترتیب در میلان و کاردیف برگزار شد بازی نکرد ولی در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس عکسی از قهرمانی در میلان با پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید منتشر کرد و نوشت:" تولد 122 سالگی مبارک رئال مادرید. افتخار می‌کنم که بخشی از تاریخ تو بودم".

خامس رودریگز یاد خاطرات را زنده کرد / پیام احساسی آقای گل به رئال: به شما افتخار می‌کنم 2
خامس رودریگز یاد خاطرات را زنده کرد / پیام احساسی آقای گل به رئال: به شما افتخار می‌کنم 3