چهارشنبه 11 مهر 1403

خانم مالواجرد! طرح شما برای تحقق 4 میلیون مسکن طبق برنامه هفتم توسعه چیست؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
خانم مالواجرد! طرح شما برای تحقق 4 میلیون مسکن طبق برنامه هفتم توسعه چیست؟

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، خانم فرزانه صادق مالواجرد با انتشار پیامی اعلام موضع کرد. متن این پیام به شرح زیر است: حال که برنامه هفتم توسعه به عنوان معیار و مبنای دولت چهاردهم قرارگرفته؛ خوب است شفاف و بدون ارجاع به بحث کارشناسان به این سؤال پاسخ دهید که برنامه شما برای تحقق 4 میلیون مسکن تا...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، خانم فرزانه صادق مالواجرد با انتشار پیامی اعلام موضع کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

حال که برنامه هفتم توسعه به عنوان معیار و مبنای دولت چهاردهم قرارگرفته؛ خوب است شفاف و بدون ارجاع به بحث کارشناسان به این سؤال پاسخ دهید که برنامه شما برای تحقق 4 میلیون مسکن تا پایان دولت چیست؟ چراکه اظهار نظر‌های پیشین شما، حکایت از وجود ابهامات و انتقادات جدی نسبت به تحقق اهداف قانونی برنامه هفتم و قانون جهش تولید داشته و اخبار منتشر شده از عملکرد معاونت جنابتان در دولت سیزدهم نیز مؤید خوبی برای عدم موافقت عملی نسبت به پیشبرد اهداف ترسیمی در دولت قبل داشته است. در واقع سؤال اصلی اینجاست که، معرفی جنابتان برای تصدی منصب عالی‌ترین مقام اجرایی در حوزه مسکن ناشی از تعارضات درونی و اختلافات نظری دولت چهاردهم با اهداف برنامه توسعه هفتم و قانون جهش تولید مسکن بوده یا خروجی تعاملات قدرت؟