پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

امام صادق

امام صادق

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله دوزدوزانی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنجشنبه 5 اردیبهشت 1403ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنجشنبه 5 اردیبهشت 1403 ارائه شده است. روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به حضرت امام سجادعلیه السلام و امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است. کار بستر استقلال سیاسی، امنیتی و فرهنگی کشور را فراهم می‌کند و ما به همه کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 ارائه شده است. روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به حضرت امام سجادعلیه السلام و امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود میرلوحی گفت: در حال حاضر اقتصاد ایران به شدت سیاسی است و از نظر سیاسی عمدتاً به مسائل بین‌المللی، مسائل هسته‌ای و تحریم‌ها گره خورده است و شاهد هستیم که هر اتفاقی هر گوشه دنیا می‌افتد، بر روی مسائل اقتصادی در ایران تاثیر می‌گذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شنیده می‌شود سیاست‌های پولی در سال جاری قرار است به سمت سیاست‌های انبساطی برای ایجاد رشد تولید تغییر جهت دهد. در دوسال‌ونیم گذشته سیاست‌های دولت عمدتاً بر محور کنترل تورم چرخید و همین امر باعث انقباضی شدن سیاست‌های پولی شد. در نتیجه سرعت رشد نقدینگی اندکی کُند شد و به زیر 25 درصد رسید. با وجود آنکه تمرکز دولت بر کنترل تورم قرار گرفت، در دوسال‌ونیم گذشته عملکرد خوبی به جا گذاشته نشد...

خبرگزاری ایرنا

کربلا - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: یکی از رهنمودهایی که به روشنی از آیات و روایات استنباط می‌شود و جایگاه مهمی در جهان بینی و نظام ارزشی اسلام دارد، شناخت و پیروی از سنن الهی و انطباق با آنهاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در فرازی از زیارت عاشورا خطاب به امام حسین علیه‌السلام می‌گوییم مصیبتی که بر ما و بر اهل آسمان‌ها وارد شد بسیار بزرگ و سنگین بود «یَا أَبا عَبدِاللهِ، لَقَد عَظُمَتِ الرَزِیَهُ وَجَلَت وَ عَظُمَتِ المُصِیبَهُ بِکَ عَلَینا وَ عَلَی جَمِیعِ أَهلِ الاِسلامِ، وَ جَلَت وَ عَظُمَت مُصِیبَتُکَ فِی السَمَاوَاتِ عَلَی جَمِیعِ أَهلِ السَمَاوَاتِ؛ ای اباعبدالله،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بورس کجا با کنایه درباره بانک مرکزی حرف زد. اینجا که گفت: «تصمیمات اتخاذ شده در دستگاه‌های مختلف اقتصادی بدون در نظر گرفتن اثرات آن بر سایر بخش‌ها است، اثر سود بانکی 30 درصد شدید است که سال گذشته آن را در بورس تجربه کردیم. ابلاغ یکباره بخش‌نامه‌ها سرمایه‌گذاران را غافلگیر می‌کند ومشارکت با غافلگیری محقق نمی‌شود. باید مفروضاتی داشته باشیم که تا انتهای سرمایه‌گذاری به آن پایبند...

خبرگزاری تسنیم

شهادت امام حسین علیه‌السلام در کنار اینکه برای مسلمانان مصیبت بزرگی محسوب می‌شود، برای اهل آسمان نیز سنگین و گران است. اهل آسمان‌ها شامل ملائک و موجودات ذی‌شعور و بلکه تمام مخلوقاتی می‌شود که جنبه عوالمی دارند.

خبرگزاری تسنیم

وهابی‌ها با اشغال مدینه مرقد مطهر ائمه اطهار (ع) در بقیع و مرقدهای دیگر مانند ابراهیم فرزند پیامبر (ص)، قبر حضرت ام‌البنین (س)، قبه عبدالله پدر پیامبر (ص)، اسماعیل فرزند امام صادق (ع) و قبه همه صحابه و تابعین را بدون استثنا خراب کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1403 روز سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است. داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه...

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا پناهیان از حامیان سعید جلیلی در انتخابات 92 بود و در همه این سال‌ها تحلیل ها درباره جریان پایداری او را به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیر و جهت‌دهنده پس از مصباح‌یزدی که پدر معنوی‌شان بوده، معرفی می کند.

وب‌گاه الف

زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال 1403 مشخص شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری از امروز (سه‌شنبه) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده است.