یک‌شنبه 6 آبان 1403

خبرسازی دوباره پیرس مورگان / فحاشی دوست رونالدو به کلوپ: بی‌جنبه احمق!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خبرسازی دوباره پیرس مورگان / فحاشی دوست رونالدو به کلوپ: بی‌جنبه احمق!

پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، با الفاظی تند از یورگن کلوپ به دلیل خشم او بعد از شکست مقابل منچستریونایتد در جام حذفی انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیرس مورگان به عنوان یکی از جنجالی‌ترین و مشهورترین مجریان تلویزیونی در انگلیس به عنوان دوست صمیمی کریستیانو رونالدو و یک آرسنالی دوآتشه شناخته می‌شود. مورگان امروز بار دیگر مورد توجه قرار گرفت: به دلیل انتقاد تند و بی‌سابقه از یورگن کلوپ به بهانه خشم سرمربی لیورپول در پایان بازی دیشب تیمش مقابل منچستریونایتد و باخت و حذف شدن از جام حذفی انگلیس.

لیورپول که در یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یونایتد رفته بود با گلی که در دقیقه 120+1 دریافت کرد با نتیجه 4-3 باخت و حذف شد. کلوپ که از این باخت عصبانی بود در مصاحبه بعد از بازی از یک خبرنگار خشمگین شد و با او درگیری لفظی پیدا کرد.

پیرس مورگانِ آرسنالی فرصت تاختن به یورگن کلوپ را از دست نداد و با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس او را با شدیدترین لفظ‌ها مورد انتقاد قرار داد و نوشت:" کلوپ جنبه باخت ندارد. بی‌جنبه احمق".

کلوپ از باخت دیشب به شدت ناراحت بود چرا که تصور می‌کرد حضور در فینال جام حذفی در ورزشگاه ومبلی می‌تواند آخرین بازی او در انگلیس باشد و این حسن ختامی ایده‌آل برای دوران چند ساله حضور او در فوتبال این کشور خواهد بود. اما تن‌هاخ و شاگردانش دیشب در آخرین ثانیه‌ها این رویا را خراب کردند و عصبانیت کلوپ قابل انتظار بود.

با اینحال شاگردان کلوپ همچنان از بخت‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر و همچنین لیگ اروپا هستند. لیورپول بعد از تعطیلات فیفادی بازی‌های خود را از روز 31 مارس با دیدار مقابل برایتون در لیگ برتر از سر می‌گیرد.

خبرسازی دوباره پیرس مورگان / فحاشی دوست رونالدو به کلوپ: بی‌جنبه احمق! 2
خبرسازی دوباره پیرس مورگان / فحاشی دوست رونالدو به کلوپ: بی‌جنبه احمق! 3