شنبه 1 اردیبهشت 1403

خبرنگاران انقلابی در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن قرار دارند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
خبرنگاران انقلابی در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن قرار دارند

سردار علی ملک شاهکوهی ضمن تجلیل از اصحاب رسانه گفت: از انسان های بزرگ که در برابر امپراطوری بزرگ رسانه غرب ایستادند قدردانی می‌کنیم ولی باید حواسمان باشد که در صف دشمن قرار نگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی حق است و این ملت بزرگ و رشید پای این انقلاب به کوری دشمنان ایستادند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با همه مشکلاتی که دشمن به وجود آورده انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است و دشمنان ما رو به زوال و نابودی هستند.

ملک شاهکوهی یادآور شد: 68 گروه در ابتدای انقلاب اسلامی در برابر انقلاب اسلامی ایستادند ولی در تاریخ این گروه‌ها جایگاهی نداشته است.

وی ابراز داشت: دشمنان بزرگترین جنگی که در طول تاریخ رقم خورده را به ما تحملی کردند به طوری که از بیش از 35 کشور ما اسیر داشتیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جهاد تبیین این است که این دستاوردها و ایثارگری ها به مردم ارائه شود.

ملک شاهکوهی ابراز داشت: دشمنان پس از دفاع مقدس کشورهای همسایه ما را مورد هدف قرار دادند و از شرق و غرب کشورهای همسایه را تصرف کردند و پس از آن داعش را راه اندازی کردند.

وی ضمن تجلیل از اصحاب رسانه افزود: از انسان های بزرگ که در برابر امپراطوری بزرگ رسانه غرب ایستادند قدردانی می‌کنیم ولی باید حواسمان باشد که در صف دشمن قرار نگیریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: امروز ما باید قدر اسلام و انقلاب اسلامی را بدانیم این انقلاب به نام امام حسین (ع) گره خورده است و انقلاب اسلامی بدون امام حسین (ع) نمی شود و نمی شود که انقلاب اسلامی بدون رهبری داشته باشیم.

انتهای پیام /